sobota, 6 czerwca 2015

Jak zrobić kuchenny zegar ze sztućcami

W tym poście krótki opis jak przerobiłam nudny zegar ścienny, w modny kuchenny zegar ze sztućcami, a wszystko jedynie przy pomocy plastikowych sztućców i kleju szybkoschnącego :) To naprawdę prosty, a jednocześnie tani pomysł na nadanie zegarowi charakteru i niepowtarzalności.

jak przerobić zegar w kuchenny zegar ze sztućcami


Bardzo marzył mi się zegar ze sztućcami, które jednak w większości były w sklepach bardzo drogie. Stąd też pomysł aby samej wykonać taki zegar.  W jednym z hipermarketów za ok. 10 zł kupiłam zwykły czerwony zegar, do którego podoklejałam na "kropelkę" czerwone plastikowe jednorazowe sztućce.


Aby sztućce lepiej się przykleiły i były proporcjonalne do zegara, należało je troszkę skrócić - tym zajął się mój mąż, a szlifierka szybko uporała się problemem.  


Podocinane sztućće przykleiłam klejem szybkoschnącym i gotowe!



1 komentarz: