sobota, 6 czerwca 2015

Kreatywne "malowanie " - dmuchawce na ścianie

Przeglądając jakiś czas temu nowości w aranżacji wnętrz natknęłam się na ścienne dmuchawce. Spodobały mi się te naklejki ścienne, proste do aplikacji jednakże ich koszt zakupu na allegro wynosił ponad 100 zł. Tak narodził się pomysł, aby namalować je samodzielnie. Wystarczyła zwykła biała farba sufitowa i trochę chęci,aby móc cieszyć się super efektem.



Najpierw zrobiłam lekki szkic ołówkiem na ścianie. Następnie zdecydowanymi ruchami nanosiłam farbę na szkic.Dmuchawce namalowałam cienkim pędzelkiem i zwykłą białą farbą do sufitów. Całość zajęła mi pół dnia.



3 komentarze:

  1. Pieknie namalowane dmucHAWCE:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyszły Ci te dmuchawce, zrobiłaś "kawał" dobrej roboty.

    OdpowiedzUsuń
  3. też tak robię ;)
    pięknie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń