sobota, 13 czerwca 2015

Spódnica maxi z maxi sukienki

Ostatni z hitów modowych to długie spódnice maxi z szyfonu. W tym poście krótki tutorial jak samemu można uszyć taką perełkę. I tak z długiej szyfonowej sukienki maxi, powstała spódnica maxi na gumie.



 Tak sukienka wyglądała przed przeróbką, była sporo za długa.


Odcięłam niepotrzebną część materiału, zachowując odpowiednią długość spódnicy.


Obcięty materiał + podszewka spięłam szpilkami robiąc dodatkowo co jakiś czas zakładki, by jeszcze lepiej spódnica układała się. Całość obszyłam ściegiem zygzakowatym, ponieważ nie dorobiłam się jeszcze overlocka.


Na koniec wszyłam gumę o szerokości 2 cm, przyszywając ją bezpośrednio do obszytego materiału. Efekt jak dla mnie zadowalający ;)





1 komentarz:

  1. Świetne wykonanie super blog dużo mozna sie od Pani nauczyc

    OdpowiedzUsuń