poniedziałek, 22 czerwca 2015

Spódniczka na gumie z sukienki

Dziś kolejna przeróbka sukienki w spódniczkę. Według mnie spódniczki na gumie są najbardziej praktyczne i wygodne - dopasowują się do naszych rosnących lub malejących z czasem rozmiarów, a przez to mogą być wielopokoleniowe - może w nich chodzić nasza mama, siostra lub my same ;) Stąd też pomysł aby zrobić  kolejną spódniczkę na gumie, którą tym razem wykonałam dla mamy.



Sukienka oczywiście jak zwykle kupiona za 1 zł. Tak wyglądała przed przeróbką.


Niepotrzebny kawałek materiału odcięłam i szybko wpadłam na pomysł, że można zrobić z niego odrębny top wiązany na szyję, wystarczyłoby go tylko podwinąć i przestębnować. Materiał na spódniczkę podwójnie podwinęłam i spięłam szpilkami tworząc tunel na wciągniecie gumy.



Materiał przeszyłam na całej długości ściegiem prostym jak najbliżej podwiniętego brzegu. Na koniec wciągnęłam gumę o szerokości 2 cm, którą zaszyłam na łączeniu, rozprowadziłam równomiernie w tunelu i przeszyłam dodatkowo w 4 miejscach, aby nie przesuwała się. Spódniczka gotowa!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz