sobota, 11 lipca 2015

Dziewczęca spódniczka z kieszonkami i bawełnianą koronką

Wiem, obiecałam już dość spódniczek na gumie, ta jednak uszyta została dla mojej małej koleżanki ;) Dziewczęca spódniczka z kieszonkami powstała z resztek materiału, który pozostał z poprzednich przeróbek.


Przedstawiona na zdjęciu część materiału pozostała z sukienki, którą przerabiałam we wcześniejszych postach. Wykroiłam z niej odpowiednią część na spódniczkę. Odcięłam także wiązania na szyję, które postanowiłam wykorzystać jako szarfy wiązane w pasie spódniczki.



Wykrojoną część na spódniczkę przeszyłam z boku ściegiem prostym, wszywając także wycięte szarfy. Następnie obrzuciłam zapasy na szew ściegiem zygzakowatym aby zapobiec strzępieniu się materiału. Górną część materiału podwójnie podwinęłam na szerokość 1 cm, spięłam szpilkami i przeszyłam ściegiem prostym.


Ze względu, iż pozostały mi jeszcze resztki pociętego materiału postanowiłam wykorzystać go na kieszonki. Do wykrojonych kieszonek przyszyłam ozdobną bawełnianą koronkę. Zapasy na szwy kieszonek zaprasowałam, a następnie przyszyłam kieszonki do spódniczki.

Dół spódniczki obrębiłam przy pomocy ściegu zygzakowatego aby materiał nie strzępił się i przyszyłam na całej długości resztę bawełnianej koronki.


Pozostało tylko wciągnąć gumkę do utworzonego wcześniej tunelu. Zastosowałam gumkę o szerokości 0,5 cm. Wciągniętą gumkę zaszyłam na końcach, rozciągnęłam równomiernie i zaszyłam dodatkowo na drugim boku, aby nie przesuwała się.

 Tak powstała dziewczęca romantyczna spódniczka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz