środa, 22 lipca 2015

Mały remont - czyli jak odnowić ozdobny kamień elewacyjny

Po krótkiej przerwie związanej właśnie z realizacją pomysłu opisanego w dzisiejszym poście, powracam tym razem przedstawiając jak "odnowiłam" położony nie dawno kamień elewacyjny. Niestety moje gusta i upodobania bardzo szybko się zmieniają, stąd też pomysł aby zmienić kolor kamienia położonego w korytarzu, co było jedyną możliwą opcją.

jak odnowić kamień elewacyjny


Najprostszym sposobem zmiany koloru a jednocześnie odnowy ozdobnej gipsowej płytki było jej pomalowanie. Do malowania użyłam 5 litrów zwykłej białej farby do ścian i sufitów.



Kamień malowałam przy pomocy średniego pędzla. 
Malowanie było bardzo pracochłonne, gdyż należało trafić do każdej najmniejszej szczeliny.



Dużo pracy..... należało jeszcze pomalować ściany, przemalować pawlacz i  w końcu po trzech dniach korytarz gotowy.



W kolejnym poście przedstawię jak wykonałam domowym sposobem wieszak ścienny wiszący w korytarzu.


1 komentarz:

  1. bardzo dobry pomysl na szybka i ladna zmiane wnetrza.

    OdpowiedzUsuń