niedziela, 5 lipca 2015

Rozkloszowana spódniczka na gumce

Dziś kolejny mały tutorial ( a było ich już troszkę, cóż nic nie poradzę,że właśnie takie najbardziej lubię;) jak uszyć rozkloszowaną spódniczkę na gumce. Spódniczki na gumie to jedne z najprostszych jakie można uszyć samodzielnie. Nie dla każdego jednak są estetyczne z wyglądu. Dlatego przy kolejnym tutorialu obiecuję w końcu spódniczkę zapinaną na zamek błyskawiczny ;)


 Do uszycia spódniczki użyłam materiału wykrojonego z innej spódnicy zakupionej w sh za jedyną złotówkę. Materiał u dołu nowej spódniczki w celu ładnego wykończenia został wcześniej podwójnie podwinięty i przeszyty ściegiem prostym.

Następnie u góry materiału wykonałam podwójne podwinięcie na wysokość ok 3 cm, tak przygotowany materiał spięłam szpilkami i przeszyłam ściegiem prostym najbliżej krawędzi.



Do utworzonego tunelu wciągnęłam agrafką gumę o szerokości 2,5 cm.


 Następnie zszyłam gumę na łączeniu i rozprowadziłam materiał równomiernie w tunelu. Spódniczka gotowa!


 

2 komentarze:

  1. kolor świetnie wygląda, chociaż nie dla mnie ale próbuję kiedyś uszyć sobie sama spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń