piątek, 24 lipca 2015

Wieszak ścienny "domowej" roboty

Zgodnie z obietnicą w dzisiejszym poście pokażę realizację pomysłu związanego z wykonaniem ściennego wieszaka do przedpokoju. Wieszak powstał z "resztek" materiałów jakie pozostały po remoncie mojego mieszkania. Jeśli posiadasz w domu szlifierkę i wyrzynarkę, z pewnością uda Ci się go zrobić samodzielnie.


Do jego wykonania było mi potrzebne :

- kawałek deski ( może być ze sklejki)
-dowolny kolor lakieru do drewna i metalu
-pędzel
-biała farba
-wałek i kuweta do lakieru
-rozeta styropianowa ( lub inny ozdobny dodatek - listwa styropianowa, dekor itp.)
-szybkoschnący klej
-haczyki
-spray



Pierwszym krokiem było wycięcie wyrzynarką odpowiedniego kształtu wieszaka, czym zajął się mój mąż ;) Gotowy element pomalowałam przy pomocy specjalnego wałka lakierem do drewna i metalu.



 Następnie przykleiłam klejem szybkoschnącym styropianową rozetę, która przy pomocy pędzelka również pomalowałam.


Następnie zrobiłam parę dodatków ozdobnych przy pomocy białej farby.



Farbę starłam niedbale przy pomocy nawilżonej ściereczki.


Wystarczyło jeszcze przykręcić haczyki, które były srebrne, dlatego przemalowałam je sprayem na biało,aby lepiej pasowały.


Ostatnim etapem jest przykręcenie wieszaka do ściany.  I jak wam się podoba? :)





4 komentarze:

  1. Padam na kolana przed twoją kreatywnością:0 Cały blog mnie powala:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;) Mnie się już opatrzył, zresztą zdecydowanie stać mnie na więcej ;)

      Usuń