czwartek, 20 sierpnia 2015

Jeansowa broszka z łańcuszkiem

W tym poście historia powstania ozdobnej broszki z agrafką. Pamiętacie jeansowe szorty ombre? Po odcięciu nogawek pozostał mi z nich spory kawałek materiału, który postanowiłam oczywiście wykorzystać.

Jeansowa broszka z łańcuszkiem
  Jak wcześniej wspomniałam broszka powstała z resztek jeansu, po wykrojonych szortach.


Z kawałka materiału wykrajamy równej wielkości kółka. 
Potrzebnych będzie przynajmniej 8 kółek. 
Aby uzyskać efekt bardzo wypełnionej broszki należy zwiększyć ich liczbę.



Wyciętę jeansowe kółka składamy na pół i jeszcze raz na pół, a następnie przyszywamy ich kącik do pełnego kółka, który tworzy naszą podstawę.


 jak zrobić broszkę



Tak wygląda broszka po przyszyciu pierwszej warstwy 4-ech złożonych na ćwiartki kółek. 


Teraz następna warstwa kółek, układamy ją w taki sposób aby zakryć łączenie boków pierwszej warstwy broszki, otrzymamy wówczas fajny efekt po rozłożeniu ćwiartek - broszka będzie pełniejsza. 



Teraz kolej na przymocowanie zapięcia broszki, ja użyłam do tego kleju na gorąco. 



Teraz czas na rozłożenie ćwiartek, tak aby po rozłożeniu broszka przypominała kwiat.
Koncówki broszki wystrzępiłam przy pomocy tarki.


Ja do swojej broszki postanowiłam przypiąć jeszcze ozdobną złotą agrafkę z łańcuszkiem i gotowe.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz