wtorek, 25 sierpnia 2015

Jeansowa torba nie tylko na zakupy

Jeans to jeden z trendów, który znajduję się w czołówce najsilniejszych trendów. Jest uniwersalny, ponadczasowy, a na dodatek występuje już praktycznie w każdej części garderoby. Tak więc dziś w poście kolejna odsłona jeansowych przeróbek, tym razem uszyta przeze mnie torba typu shopper wykonana z jeansowej spódniczki. Sprawdźcie jak wyglądała ta przeróbka :)


 Spódniczkę w rozmiarze XXL zakupiłam za 1 zł w sh. Nie zbyt podobał mi się jej krój,
dlatego też postanowiłam ją wykorzystać do uszycia czegoś.
Pierwszym krokiem było wykrojenie ze spódniczki materiału na torbę.



Kolejnym krokiem było przeszycie boków oraz dołu torby. Pozostawiłam oczywiście oryginalne obszycie u góry materiału. Boki oraz dół obszyłam ściegiem zygzakowatym, aby zapobiec strzępieniu się jeansu. 
Jeżeli posiadasz, możesz obszyć materiał bezpośrednio na overlocku.



Następnie z falbany jaka pozostała po spódniczce wykroiłam uszy do torby.


Niestety każde z uszu musiało składać się w tym przypadku z dwóch części ponieważ nie starczyło na tyle materiału.


Części złączyłam zszywając je razem, następnie krawędź całego ucha przeszyłam ściegiem prostym na lewej stronie, należy oczywiście pamiętać o pozostawieniu jednego otworu niezaszytego, aby ucho można było następnie wywinąć na prawą stronę.


Na koniec doszycie uszu do torby. W przyszłości myślę, że do swojej torby doszyję także podszewkę z jakiegoś fajnie kontrastującego materiału, może motyw floral? .... 
Na razie nie jestem niestety w posiadaniu ów takiego stąd też na razie bez podszewki ;)





1 komentarz: