środa, 30 września 2015

Drewniana ozdobna tabliczka do kuchni

Po raz kolejny przekonałam się jak można wyczarować "coś" z niczego. Tym razem w wyniku tych "czarów" powstała ozdobna tabliczka do kuchni. A wszystko za sprawą połamanego szczebelka, który już miał trafić na śmietnik...aż tu zaświtało w głowie i pomysł!


Tabliczka powstała z połamanego szczebelka od stelażu łóżka, którego już nie udało się uratować. Oczywiście nie obeszło się bez pomocy mojego męża ♥, który szczebelek przyciął przy pomocy odpowiednich narzędzi dzieląc go na 3 kawałki równej długości oraz wywiercił w powstałych deseczkach dziurki na mocowanie sznurka.


Gotowe przycięte kawałki mojej tabliczki pomalowałam białą farbą do ścian.



Z kartki papieru wycięłam szablon filiżanki, którą namalowałam na deseczce. 
Wszystkie nieciągłości należało poprawić ewentualnie cieniutkim pędzelkiem.




Uszy od filiżanki oraz napisy na pozostałych deseczkach malowałam ręcznie.



Napisy zanim pomalowałam trwale farbą naszkicowałam sobie delikatnie ołówkiem.


 Na koniec przeciągnęłam upleciony ze sznurka warkoczyk przez dziurki tabliczek.





1 komentarz:

  1. Jaka fajna!!!! Oj muszę zapamiętać twój pomysł i wykonać do nowego mieszkania:) DZIĘKI!

    OdpowiedzUsuń