czwartek, 24 września 2015

Nowe przeznaczenie pudełka po butach

Jesienne porządki sprawiły, iż w mojej szafie znalazło się nagle parę zupełnie niepotrzebnych pudełek po butach, które początkowy miały znaleźć się w koszu na śmieci. Szybko jednak wpadło mi do głowy parę pomysłów w jaki sposób mogłabym je wykorzystać. A o to efekt metamorfozy jednego z pudełek.


jak odnowić pudełko po butach


Do metamorfozy pudełka wykorzystałam głównie białą bibułę lekko karbowaną oraz białą farbę.

 
Wieczko kartonowego pudełka postanowiłam obkleić bibułkowym warkoczem.
Z bibuły wyciełam 3 szersze pasy, które zaplotłam delikatnie w warkocz.


 





Gotowy warkocz przykleiłam klejem magicznym do wieczka. 
Następnie wyrównałam oba końce do krawędzi wieczka poprzez ich docięcie.




 Po obklejeniu całego wierzchu wieczka, pozostało obkleić w taki sam sposób jego boki.
Doklejanie każdego z warkoczów należy robić starannie, aby między nimi nie pozostały puste przerwy.



Samo pudełko pomalowałam natomiast białą farbą do ścian.
Pudełko można wyłożyć dodatkowo w środku materiałem.


Gotowe i wyschnięte wieczko warto zabezpieczyć bezbarwnym matowym lakierem w sprayu.
Można je również udekorować w dowolny sposób np. poprzez dodanie perełek, cekinów lub kryształków.


jak przerobić pudełko po butach

4 komentarze:

  1. świetnie ci to wyszło :) pudełko w nowej szatce wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;-) fajna dekoracja a tak by wylądowało na śmietniku ;-)

      Usuń
  2. Super pomysł:) chętnie wykorzystam go do przeprowadzenia metamorfozy własnych pudeł po bucikach:)

    OdpowiedzUsuń