czwartek, 3 września 2015

Torba z jeansu raz jeszcze

Ostatnio wykonana przeze mnie denimowa torba typu shopper spotkała się z dużym zainteresowaniem. Stąd też dziś kolejna odsłona jeansowej torby tym razem przerobionej z nieużywanych spodni. Takie metamorfozy są najciekawsze ;)


 Materiał na torbę tym razem wykroiłam ze spodni jeansowych.



Przód oraz tył torby złożyłam z dwóch części. Każdy z boków złączyłam i obszyłam ściegiem zygzakowatym. Ściegiem tym obszyłam także spód torby.


Górną krawędź z kolei postanowiłam obszyć poprzez podwinięcie, w celu ładnego wykończenia.



Następnie wykroiłam materiał na uszy do torby. Uszy przeszyłam ściegiem prostym po lewej stronie, następnie przewróciłam na stronę prawą. Uszy dodatkowo przeprasowałam, aby ładnie się układały.





 Etapem ostatnim było przyszycie uszu do torby.
Uszy przyszyłam w sposób jak na poniższym zdjęciu, aby mieć pewność że nie odprują się przy noszeniu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz