niedziela, 18 października 2015

A może ciasteczko ? :)

Ciacha, ciastka, ciasteczka...ach kto z nas tego nie lubi...to właśnie słodkości były moją kolejną inspiracją. Słodkie ciasteczka w mig zostają przeze mnie zjadane. To uszyte z materiału ciasteczko pozostanie jednak ze mną na długi czas ;)

 

Z kawałka odciętych nogawek do spodni wykroiłam koło na ciastko.
Z kawałka białego materiału wycięłam pasek na "bitą śmietanę" do ciasteczka. 
Najlepiej aby paseczek ten zwężał się ku końcowi.


Teraz czas na posypkę Na wyciętym na  bitą śmietanie materiale, szyjemy przy pomocy wąsko ustawionego zygzaka - ja wykorzystałam do tego ścieg o obszywania dziurek na guzki - posypkę.
Dobrze jeśli posypki będzie dużo i kolorowo.


Odcinamy zbędne niteczki.  


Kolejnym krokiem jest zszycie formy ciasta i bitej śmietany. Układamy wykrojone materiały prawą stroną do siebie i przeszywamy ściegiem prostym. Pamiętaj o pozostawieniu otworów, aby można było wywrócić formy na prawą stronę.


Wywracamy formy na prawą stronę, a wypchane następnie watą kosmetyczną lub innym produktem wystarczy  zszyć w miejscu pozostawionego otworu. Bitej śmietanie nadajemy odpowiedni kształt i zszywamy ją w kilku miejscach. Pozostaje złożyć ze sobą te 2 elementy. Można dodać także inne półprodukty np. ozdobne koraliczki przypominające cukiereczki itp.







1 komentarz: