poniedziałek, 5 października 2015

Dekoracyjna zawieszka ze sznurka

Pamiętacie niedawno robiony przeze mnie obrazek ze sznurka jutowego? W trakcie jego tworzenia wpadłam na pomysł, jak w ten sam sposób można stworzyć dekoracyjną zawieszkę ze ''sznurkowej" wikliny ....


 

 Szpilki wbijamy w styropian, który wcześniej zabezpieczony zostanie folią spożywczą - w przeciwnym razi sznurek przyklei się do papieru. Układanie wzoru ułatwił mi szablon serca wycięty z papieru, wokół którego wbijałam szpilki.


Sznurek lub inny materiał  - tj. włóczkę, mulinę, kordonek -  owijamy wokół szpilek, można zastosować różne sposoby jego owijania. Ja wybrałam metodę, dzięki której sznurek owijany jest w lekkim nieładzie. Wykonałam kilka serduszek wykorzystując zarówno sznurek jutowy jak i bawełniany.
Następnie smarujemy dokładnie każdy element sznurka klejem magicznym - ten jest wg mnie najlepszy.


Pozostawiamy do wyschnięcia. Ja po wyschnięciu kleju wysuszyłam jeszcze dokładnie moją zawieszkę przy pomocy suszarki, dzięki czemu serce jest bardzo sztywne i mam pewność, że sznurek nie straci swojej formy



Wyciągamy szpilki i gotowe!.


Zawieszka ze sznurka materiałowego. 


A ta zawieszka ze sznurka jutowego.
Wystarczy tylko dodać element na którym będziemy mogli powiesić zawieszkę i jakiś detal dekoracyjny np. kawałek wstążeczki i Voilà, zawieszka gotowa!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz