niedziela, 11 października 2015

Jak zrobic materialową broszkę

Broszka....niektórym może się kojarzyć ze staroświeckim dodatkiem. Czasem jednak dobrze dobrana broszka może stać się nieodłącznym elementem naszego stroju i fajnie go uzupełniać. To świetna alternatywa dla osób, które nie lubią nosić biżuterii.W tym poście pokaże prosty sposób jak można samemu stworzyć swoją własną broszkę.


Jak zrobic materialową broszkę
Potrzebne będzie : najlepiej 2 kawałki tkanin, ja wykorzystałam kawałek starej koszuli i kawałek miękkiego tiulu w odcieniach szarości - Ty możesz dowolnie połączyć  tkaniny.


Z tkanin należy wyciąć kilkanaście tej samej wielkości kółek - min.10szt., aby broszka była w miarę pełna.


Wycięte kółka składamy w ćwiartkę i wycinamy na kształt serca jak na obrazku poniżej.



Kolejno doszyłam ćwiartki wycięte z tkaniny tiulowej, a następnie na zmianę znów z tkaniny bawełnianej. Złożone ćwiatki łączymy ze sobą zszywając ich końce.


Na koniec doklej do spodu broszki element mocujący. Ja zrobiłam to przy pomocy kleju na gorąco. 
Rozłóż troszkę płatki broszki.

Prawda, że proste?  ;)


Jak w podobny sposób zrobiłam broszkę z jeansu możesz zobaczyć tutaj
 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz