13 listopada 2015

Pomysl na świąteczną kartkę

Kiedyś świąteczne kartki, listy, telegramy....dziś e-kartki, e-maile i sms-y ... nie ma co ukrywać, że w dzisiejszych czasach mało kto z nas w okresie Świąt wysyła na poczcie świąteczną kartkę z życzeniami. Dzisiejszym postem spróbuje jednak przekonać do tego, iż kartka wcale nie musi być nudna, a otrzymanie jej może być naprawdę miłym podarunkiem.

Pomysl na świąteczną kartkę

Z kartki czarnego bloku technicznego wycinamy wzór kartki. Ja wycięłam klasyczny kształt.


Z gałązek uformuj choinkę docinając je nożyczkami do odpowiedniej długości.

jak zrobić świąteczną kartkę

Do wykonania tej dekoracyjnej kartki będzie Ci potrzebnych kilka małych gałązek. Możesz pomalować je  farbą na dowolny kolor - ja użyłam białego lakieru - ale możesz także pozostawić ich oryginalny kolor - wówczas zalecam użycie kartki białego koloru.


Przełóż formę choinki obok i począwszy od dołu doklejaj gałązki dokładnie i równo do kartki- najlepiej klejem magicznym który zrobi się przeźroczysty i nie będzie po nim śladu nawet jeżeli pojawi się na kartce w niechcianym miejscu. 

jak zrobić świąteczną kartkę z życzeniami

Na koniec dodaj parę dodatków  - mogą to być cekiny, perełki, koraliki, brokat itd
Przyklejaj na klej błyskawiczny lub klejem na gorąco.  


Na koniec możesz wkleić do środka życzenia i kartka gotowa do wysłania!
Na razie karteczka stoi w obecności buteleczki zdobionej sznurkiem pakowym, a już nie długo wyląduje gdzieś w skrzynce pocztowej któregoś z domów :)


kartka świąteczna DIY

2 komentarze:

  1. Brakuje mi troche tej tradycji wysylania kartek, szkoda, ze.to zanika bo mialo niesamowity klimatyczny charakter. Z wielka przyjemnoscia czekalo sie na listonosza albo schodzilo do skrzynki na.listy. Pomysl na kartke ciekawy I oryginalny :-) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też szkoda tej tradycji,ale coz....postęp techniczny :-(

      Usuń