czwartek, 17 grudnia 2015

Bożonarodzeniowy stroik z szyszek

Zapach choinki, lasu....hmm któż z nas tego nie lubi....Żywotność gałązek z żywej choinki niestety nie jest zbyt długa. Dlatego dziś propozycja stroika, który będzie zdobić nasz świąteczny stół  przez długi czas. Pierwsze skrzypce grają jelonki, które mogliscie zobaczyc juz w innym poscie - tam znajdziecie rownież instrukcję DIY  - Świąteczny Wianuszek. 

jak zrobić stroik ze sztucznych  gałązek

Do podstawy w kształcie koła wyciętej z kartonu, przykleiłam na gorący klej sztuczne gałązki.





Wokół gałązek dokleiłam równej wielkości szyszki.
Następnie do środka dokleiłam kolejne gałązki oraz proporcjonalnie dokleiłam parę szyszek rząd wyżej.

jak zrobić świąteczny stroik

Etapem końcowym było doklejenie mini bombek oraz srebrnych kokardek ze wstążeczki.

stroik z szyszek DIY

 Do środka stroika możesz włożyć świecę, większą bombkę lub inną ozdóbkę.
Ja wykorzystałam do pierwszej kompozycji dwa jelonki, które otrzymałam w prezencie :)
Druga kompozycja natomiast to stroik ze świecą.


Bożonarodzeniowy stroik DIY



4 komentarze: