niedziela, 13 grudnia 2015

Nie samym rękodzielem czlowiek żyje

Dekoracyjna latarnia to mój wnętrzarski "must have", który od dawna już planowałam zakupić. Obecnie na rynku mamy do wyboru wiele rodzajów  lampionów począwszy od tych wykonanych z metalu, drewna, w stylu shabby chick, aż po chippy look. Bezpieczna oprawa dla naturalnego światła, niezwykły klimat, interesujący element dekoracyjny to kilka z zalet tego dekoru. W moim Kąciku latarnia już zagościła, a w Waszym ? :)


dekoracyjna latarnia w stylu shabby chick



lampion w stylu prowansalskim

Własnoręcznie malowane poduszeczki z jelonkiem i choinką,  możecie zobaczyć w innym poście - tam znajdziecie tutek jak malować farbami do tkanin.

świąteczna dekoracja

A jeśli dojrzeliście moje mini latarenki ze słoiczków to zapraszam Was do przeczytania prostej instrukcji, dzięki której sami w domu wyczarujecie z niepotrzebnych słoiczków piękne świeczniki

dekoracje w stylu rustykalnym

dekoracje w stylu skandynawskim

2 komentarze:

  1. Latarnie... świece... mam do nich słabość. Bardzo dobry wybór :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam takie dekoracje ;-)

    OdpowiedzUsuń