niedziela, 3 stycznia 2016

Grunge Style

Nowy rok przyniósł nowe pomysły, a w tym poście jeden z nich.....Wiele osób uważa, iż ze względu na symbolikę religijną krzyż nie powinien być umieszczany na ubraniach,  wszystko zależy jednak od naszej interpretacji. Dla mnie to po prostu popkulturowy symbol w modzie, motyw graficzny, który często pojawia się nie tylko w sieciówkach, ale także w luksusowych kolekcjach znanych projektantów. Dla tych, którzy przekonali się do tego motywu, krótki tutorial jak przy pomocy farby to tkanin można samemu stworzyć tę grafikę.

jak zrobić nadruk na koszulce
Metamorfozie poddana została zwykła biała bawełniana bluzka. Do utworzenia grafiki wykorzystałam czarną farbę do tkanin Profil, z której już korzystałam i jestem bardzo zadowolona

farba profil do tkanin

Do utworzenia stempla wykorzystałam podkładki filcowe oraz nakrętkę. Z podkładki wycięłam różne wielkości krzyża i nakleiłam na nakrętkę. Podkładkę wystarczy posmarować przy pomocy pędzelka farbą i można odbijać stempelek na koszulce.


Stempelki możesz odbijać mniej lub bardziej nasączone farbą tak jak zrobiłam to ja. 
Mogą być także jednakowo wyraziste.

jak zrobić stempelek



jak zrobić grafikę na koszulce

Gotową bluzkę wystarczy przeprasować żelazkiem ustawionym na bawełnę oczywiście przez ściereczkę i gotowe!

koszulka krzyże DIY

1 komentarz: