niedziela, 17 stycznia 2016

Jutowa miseczka DIY

Ponownie odkryłam dziś możliwości współpracy ze sznurkiem pakowym. Wielokrotnie udało mi się zrobić z niego wiele ciekawych dekoracji, które zapewne widzieliście w innych moich postach. Z tego współdziałania powstała dziś jutowa miseczka. I to nie koniec moich sznurkowych inspiracji, zapewne będzie ich jeszcze bardzo wiele ;)

jutowa miseczka DIY

Do wykonania jutowej miseczki potrzebna: miska, sznurek, klej, pędzel i woreczek śniadaniowy.

jak zrobić dekorację ze sznurka

Miseczkę zabezpieczamy przy pomocy woreczka śniadaniowego.


Posmarowaną klejem warstwę foliową owijamy sznurkiem, aż do uzyskania pożądanego efektu. Co jakiś czas sznurek należy posmarować warstwą kleju - ja użyłam do tego lejącego kleju w tubie, który szybko i łatwo rozsmarowałam przy pomocy szerokiego pędzla.
dekoracja ze sznurka DIY

Następnie czekamy i czekamy, aż forma dokładnie wyschnie..........aby przyśpieszyć ten proces możesz pozostawić miseczkę np. na kaloryferze lub w jego pobliżu - klej wówczas bardzo szybko doschnie. Wyschniętą formę wysuwamy delikatnie z miseczki, a woreczek powoli odrywamy.


Możesz pomalować miseczkę na kolor farbą lub lakierem albo pokryć ją warstwą brokatu wtedy również będzie ślicznie się prezentować. Zapraszam Was do przejrzenia także innych ciekawych dekoracji DIY ze sznurka pakowego  :)



co zrobić ze sznurka


jak zrobić miseczkę ze sznurka

1 komentarz: