wtorek, 22 marca 2016

Wielkanocne króliczki - woreczki - na cukiereczki

W tym poście jeszcze jeden pomysł na szybką i prostą wielkanocną dekorację z cyklu zrób to sam. Inspiracją dla mnie były króliczki, które znalazłam na jednym z blogów, od razu się w nich zakochałam. Króliczki - woreczki to świetny pomysł nie tylko na Wielkanocną dekorację, ale także np. na mały podarunek dla dzieci, do którego możemy włożyć słodkości.

wielkanocne króliczki - woreczki na cukierki

Aby wykonać takie króliczki - woreczki, narysuj szablon i odrysuj go podwójnie na kawałku filcu
Tułów króliczka powinien być prostokątny.


Do uzupełnienia uszek wykorzystałam kawałek koronki w odcieniu nude. 
Fajnie będzie również wyglądać np. tkanina w łączkę,kropeczki, krata, możesz pobawić się kolorami i printami .

jak zrobić woreczki na cukierki z filcu

Wypełnienie uszek przykleiłam na klej magiczny, właściwie cały mój króliczek sklejony został tym właśnie klejem. Początkowo miałam go szyć ręcznie ozdobnym ściegiem, ostatecznie posmarowałam krawędzie klejem magic i docisnęłam warstwy. Klej bardzo dobrze złapał obydwie warstwy filcu.


Nie zaklejoną pozostaw jedynie przerwę między uszkami, dzięki której będziemy mogli do włożyć  do środka króliczka np. jakieś słodkości :)


Ostatnim krokiem było dorysowanie buźki i oczu. 
Różem do twarzy namalowałam im również policzki ;) 
Woreczki w końcowym efekcie przycięłam na półokrągło ponieważ tak bardziej mi się podobały ;)


Za oczka mogą posłużyć Ci także guziki, cekinki, kamienie. 
Baw się! Możesz zainspirować się i stworzyć własną wersję króliczka.
Na końcu wystarczy włożyć do środka króliczka co tylko zechcesz i zawiązać woreczek.






3 komentarze:

  1. /Super kursik. Dziękuje za zgłoszenie na nasze Linkowe Party.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kròliczki-woreczki prześliczne, dzięki za kursik! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń