czwartek, 26 maja 2016

Dekoracyjne domki DIY

Witam Was Moi Drodzy! W niedawnym poście zaproponowałam Wam 10 propozycji prezentów DIY na Dzień Matki. A dziś pokażę Wam jaki prezent DIY przeze mnie zmajstrowany poleciał dziś do mojej Mamy  - ot taki zestawik dekoracyjnych domków :) Może Wy również podarowaliście swoim Mamom prezent przez Was samodzielnie wykonany? Pochwalcie się swoimi pomysłami :)

dekoracyjne domki jak zrobić

Domki wycięte zostały z kawałków drewnianej sklejki meblowej z odzysku - nic nie może się zmarnować :)


Domki pomalowałam emalią alkidową Jedynka do drewna i metalu.
Do malowania sklejki polecam używać wałeczka gąbkowego. Zapobiegnie to nierównościom przy nakładaniu emalii.

malowanie emalią alkidową jedynka

Nie mogąc się zdecydować jaką grafikę do transferu wybrać postanowiłam sama coś pokombinować :) Ostatecznie zdecydowałam się na jeden z moich projektów
Jeśli śledzicie mojego Fanpage'a z pewnością go już widzieliście :)
 
 Transfer grafiki wykonałam niezawodną dla mnie metodą czyli na klej magiczny - szczegółowy opis tej metody transferu na klej Magic możecie znaleźć w innym poście.

transfer na klej Magic

Troszkę pracy przy domkach było, sporo "kulkowania"...Ostatecznie projekt troszkę zmodyfikowałam m.in zmieniłam czcionkę napisu.
Prezent chyba się podobał :) A Wy co podarowaliście Swoim Mamom :)?

dekoracyjne domki DIY

drewniane domki dekoracyjne


dekoracyjne domki ze sklejki







8 komentarzy:

  1. KOCHANA ja to muszę chyba Cię przestać obserwować !!!!!!!!!!!już ze 3 Twoje projekty czekają u mnie na wykonanie a TY co rusz coś nowego - wspaniałego wprowadzasz. moge wykorzystać Twój projekt domków?
    zmodyfikuje go na... wieszak.. czyli dokręcę tylko gałki . Mogę?? plisss plisssssss plissssssss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) Proszę się częstować :) Będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
  2. A takie niepozorne te kawałki mebla były, a tu proszę taki potencjał :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja sobie do nich powzdycham :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne osiedle domków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihih ;) Osiedle? No cóż lepiej osiedle niż płyty nagrobne jak to jedna z osób określiła ;)

      Usuń