czwartek, 12 maja 2016

Shopper Bag Boho

Styl boho : etniczne kolory i wzory, frędzle.... to jest bez wątpienia hit na salonach mody tego sezonu.  Ten styl mody podbił już serca wielu osób w tym moje ♥ Tym razem popłynęłam całkowicie i puściłam wodze fantazji. Zainspirowana właśnie tym trendem modowym, postanowiłam uszyć torbę. A od czego się zaczęło ? Sprawdźcie z czego postanowiłam uszyć moją Boho Shopper Bag :)

Torba shopper bag boho

Moje torby powstawały już z różnych rzeczy. Wiele razy były to torby uszyte były poprzez recykling niepotrzebnych ciuszków i tak powstały  m.in: torba ze spodni jeansowych, torba z jeansowej spódnicy, a także jeansowa torba patchworkowa. Dzisiaj kolejny pomysł na recykling nieużywanych spodni :)


Pierwszy krok to oczywiście wykrój i tu zaszalałam. Postawiłam na geometryczny wzór :)
 Jeszcze nie wiedziałam do końca jak torba będzie wyglądała w finalnym efekcie. Zszyłam ze sobą wszystkie części na maszynie do szycia.

jak uszyć torbę


I co dalej ? Nagle pojawił się pomysł...a może tak jakieś azteckie wzory ? 
Wyciągnęłam więc farby Profil, z których już nie raz korzystałam ( o czym mogliście się przekonać oglądając moje własnoręcznie malowane poszewki świąteczne ) i powiodła mnie fantazja :)

malowanie farbami profil do tkanin

Bez pośpiechu, powoli powstawać zaczęły pierwsze malunki na tkaninie.


Namalowanie tego wzoru pędzelkiem wcale nie było takie proste :)
Przede wszystkim trzeba opanować drżenie rąk, aby przypadkiem pędzel nie zjechał w niechciane pole.



W ostatnim momencie postanowiłam torbę upiększyć modnymi w tym sezonie frędzlami, które powstały ze  ściągacza swetra z odzysku.


Frędzelki przymierzyłam, docięłam i doszyłam do torby na maszynie.
 Do torby pozostało tylko doszyć uszy.



No dobra, a teraz powiedzcie, co to z tych moich przeróbek wyszło....?
Co sądzicie : Hit czy Kit? :D
Czekam na Wasze komentarze :)

torba z frędzlami

torba w stylu boho z frędzlami







5 komentarzy:

  1. Gdybym ja miała zdolności szycia na maszynie też bym taką torbę "skleiła';) Super, Pozdrawiam Malwina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zdolności same by się "nabyły" z czasem :) Ja sama nie szyję idealnie, wiele rzeczy jeszcze nie potrafię, ale od czegoś trzeba zacząć. Zachęcam :)

      Usuń
  2. Świetna! Osobiście nie lubię reklamówek, a ta torba wydaje się idealna na codzienne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna. Dopóki nie zobaczyłam, ze malujesz, to myslalam, ze te szlaczki to przyszyta koronka. Takie wrażenie robią na zdjęciach. Dla mnie bomba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥ Cieszę się, że torba się podoba :) ♥

      Usuń