czwartek, 16 czerwca 2016

Zrób To Sam - drewniane podkładki pod kubeczki

Ostatnimi czasy zaczęłam mocno dostrzegać piękno naturalnych dodatków, a na punkcie tych drewnianych mam już prawdziwego "hopla" :) Zazwyczaj drewno kojarzy nam się jedynie z drewnianymi meblami czy też podłogami. Coraz częściej jednak spotyka się drewniane dodatki i dekoracje,które przez swój minimalizm i naturalne piękno są nie zwykle urokliwe. Drewno to główny przewodnik w stylu skandynawskim czy też rustykalnym, którego jestem miłośniczką. I tak za namową męża do mojego rustykalnego wnętrza doszły drewniane podkładeczki pod kubeczki ;)


Znów całą robotę odwalił mąż, a mnie pozostało tylko wykończyć to i owo :)
Takie niespodzianki lubię, p.s. nie ma co narzekać - zawsze mogę na niego liczyć :)

jak zrobić drewniane podkładki

Gotowe podkładki wystarczyło zabezpieczyć lakierem do drewna. Do lakierowania podkładek wybrałam lakier nitro bezbarwny Vidaron, jeśli chcesz natomiast ich używać w celu podania na nich posiłków wybierzcie zwykły olej kuchenny :)

lakier do drewna Vidaron

lakierowanie lakierem Vidaron

Podobnie jak ostatnio pokazywane Wam przeze mnie drewniane świeczniki z kostek od palet, podkładki tak mi się spodobały w ten naturalnej formie, że postanowiłam w takiej je zostawić. Wraz z postępem moich pomysłów na pewno przyjdzie mi jeszcze je kiedyś udekorować,ale na razie chcę się nimi cieszyć takimi jakie są :)

DIY drewniane podkładki

drewniane plastry

podkładki z drewna


Drewniane plasterki idealnie sprawdziły się jako podkładki pod kubeczki na ulubioną kawusię :)

podkładki z drewnianych plastrów
  podkładki pod kubek z drewna
 



 A może macie jakieś ciekawe pomysły na ich udekorowanie?
Będzie mi miło jeśli się podzielicie swoimi pomysłami :) Może któryś z nich mnie zainspiruje :)

dekoracyjne podkładki drewniane

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Fajnie wyszły te podstawki, pasują do każdego wnętrza.

      Usuń
  2. i takie naturalne - doskonałe w swej prostocie są najpiękniejsze. Ja czekam niecierpliwie na swoje jeden komplecik zostawię tak jak Ty - tylko zabezpieczony, natomiast drugi z całą pewnością będzie kwiatowy :) sielski - anielski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podobają takie kwiatowe i pewnie kiedyś sobie zrobię taki zestawik ;)

      Usuń
  3. Też mi się marzą takie podkładki i sobie zrobie tylko nie wiem kiedy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł. Bardzo efektownie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Też uwielbiam drewno, nie dość, że jest piękne, to jeszcze takie przyjemne w dotyku. Pomyślałam teraz o jeszcze takich podstawkach pod gorący garnek... oj, pomysłów na drewno może być mnóstwo:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pomysł z podstawką pod garnek jest ciekawy :) Hmm może nawet skorzystam ;) Dzięki za podpowiedź :)

      Usuń
  6. Ale fajnie Ci to wyszło :-D
    Bardzo dobrze to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim faworytem sa takie naturalne, ale gdzieś rzuciły mi sie w oczy z takie drewniane zmotywem lowickim. Tak sie zastanawiam czy yda mi się Ciwbie namówić na taki naturalny zestaw pidkladek???

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne :) uwielbiam drewniane naturalne dodatki, jeszcze DIY :)
    Świetne na co dzień lub jako prezent.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz są niezwykle modne i jest wielkie boom na podkładki i deski do krojenia w formie takich plastrów - świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo pomysłowe i praktyczne :):):)

    OdpowiedzUsuń