środa, 27 lipca 2016

DIY : Prosta letnia sukienka

Moi Kochani, tak mnie pochłonęło przemalowywanie mebli i aranżacja przedpokoju, że zupełnie zapomniałam o mojej maszynie do szycia ... a że ostatnio czas mnie goni (jakoś go coraz mniej), to dziś pokaże Wam prostą letnią sukienkę na ramiączkach, uszytą dzięki instrukcji z Pracowni Jana Leśniaka :) Szybkie DIY, szybki post, szybkie zdjęcia zrobione gdzieś w biegu w trakcie powrotu do domu, ale mam nadzieję że Wam się spodoba. Zapraszam :)

jak uszyć prostą letnią sukienkę
Taki spory "kawałek materiału" w postaci ... no sama nie wiem jak to nazwać ? Kupiłam w sh za jedyną złotówkę :) Podobny "worek", ale o kwiecistej fakturze przerobiłam sobie na dwuczęściowy kostium o czym możecie przeczytać w innym poście:)
Ale kiedy zobaczyłam TEN materiał, od razu przyszła mi do głowy letnia sukienka, której projekt widziałam kiedyś na stronie pracowni Jana Leśniaka :)

przerabianie ubrań

Na stronie Pracowni znajdziecie dokładny instruktaż krok po kroku jak wykonać taką sukienkę  - ja model troszeczkę sobie zmieniłam - uszyłam ją w wersji maxi i  mniej rozkloszowaną :)

jak uszyć letnią sukienkę na ramiączkach

Jej uszycie jest niezwykle proste i szybkie jeśli posiada się over locka, który bardzo ładnie wykańcza brzegi tkaniny - mnie niestety pozostało wykończyć sukienkę przez podwinięcie oraz zastosowanie ściegu zygzakowego.


Przez  utworzone tuneliki wystarczy przeciągnąć sznureczek lub pasek z dzianiny, zawiązać jego końce i sukienka gotowa!


jak uszyć sukienkę

Jest naprawdę prosta i niezwykle szybka w szyciu! Idealna na obecnie panujące upalnie dni.

sukienka na ramiączkach DIY


 



 A jeśli spodobała Wam się moja jeansowa torba DIY, którą przerobiłam i uszyłam ze spódniczki XXL to wskakujcie w link, a tam znajdziecie tutek ;) A TUUU znajdziecie również inne moje jeansowe torebusie ;)


20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki! ;) Boho nie boho, ważne że wygodna ;D

      Usuń
  2. Bardzo fajna sukienka! Prostota górą. Chętnie bym taką założyła, tylko zastąpiłabym sznureczek tasiemką albo własnoręcznie uszytym spaghetti.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może sama o tym pomyślę i wymienię sznureczek ;) Dzięki za radę ;)

      Usuń
  3. Pięknie wyszło :) kocham ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybko, sprawnie i na temat :)
    ja w przeróbki jeszcze się nie bawiłam - ale to pewnie kwestia czasu :)
    Taki myk z górnym szyciem chciałam u mojej Laury w sukience zastosować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny patent i bardzo prosty ;) Na dziewczęcą sukienkę idealne rozwiązanie :)

      Usuń
    2. Dlatego będę musiała spróbować :)
      Ja chwilowo nie widzę potencjału w wielkich ciuchach, ale za to kupiłam dwie grube zasłony, z których coś już zaczęłam szyć :)

      Usuń
    3. No to super ;) To w takim razie czekam na efekty na blogu :)

      Usuń
  5. Sukieneczka bardzo ładna, świetnie się w niej prezentujesz. Jest to bardzo cenne,że potrafisz zrobić sobie różne przeróbki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) Ja też cieszę się że potrafię sobie coś tam przerobić :)

      Usuń
  6. Fajnie wyszło, idealna na letnie dni.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się Twoje metamorfozy :) Umiesz zmienić worek w ładny, zgrabny ciuszek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Mam nadzieję, że kolejne będą coraz lepsze! :)

      Usuń
  8. Wspaniała! Ale jesteś zdolna!!! Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Zdolna to może nie, ale zawsze coś tam wyjdzie :)

      Usuń
  9. Uwielbiam takie długaśne kiecki :) Podoba mi się takie zestawienie!
    PS komary do nóżek nie dostaną się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Faktyczne komary nie maja szans :)

      Usuń
  10. Bardzo ładnie wyszła sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń