środa, 21 września 2016

"J" jak Julia

Pamiętacie moją pierwszą dekoracyjną literkę ? Wielu z was pytało mnie dlaczego to właśnie litera A, no więc można by się doszukiwać pewnych możliwości, ale wybór tej litery alfabetu to był akurat czysty przypadek. Może dlatego że literka wygląda dość zgrabnie i dostojnie...? Z kolei dziś powstała literka - J i na dodatek cukierkowo różowa :) Dlaczego ta? Bo już nie długo zagości w pokoju pewnej młodej damy - Julki :) Myślicie, że to fajny dodatek do pokoju dziecka? Mam nadzieję, że małej się spodoba :)

jak zrobić dekoracyjną literę z kartonu i włóczki

Dokładną instrukcję na wykonanie literki możecie zobaczyć również innym poście, w którym już pokazywałam jak z kartonu można zrobić szkielet litery, który następnie dowolnie można dekorować.

literka z kartonu

Gotowy szkielet postanowiłam tym razem obwinąć kolorową włóczką.
Pierwszym krokiem było przycięcie i przyklejenie dociętych kawałków włoczki w miejscach strategicznych.


Następnie obwijamy literkę włóczką od góry do dołu, aż do całkowitego wypełnienia.
Pomocny był w tej czynności szybko wiążący klej magiczny, który po wyschnięciu nie pozostawia śladów.


Gotowa literka trafiła do pokoju małej Julii :)

jak zrobić dekoracyjną literę z włóczki


 litera z kartonu DIY



Literka tak bardzo spodobała się rodzeństwie małej Julki, że wkrótce szybko powstała kolejna literka dla Jakuba ;) A Wam jak się podobają moje włóczkowe literki ? :)


21 komentarzy:

  1. Świetne są te Twoje literki, super ozdoba! Serdecznie pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ostatnio szaleję na ich punkcie :) Cały alfabet chyba zrobię :P

      Usuń
  2. Jaka milutka, taka zimowa i przytulna ta literka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Taka wełniana i cieplutka :)

      Usuń
  3. Takie coś z niczego to lubie najbardziej :)
    Literka wyszła super.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zobaczę jak prezentuje się w pokoju Julki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj to na to będzie trzeba troszkę poczekać :)

      Usuń
  5. Pięknie się prezentuje! Musze spróbować, dziękuję za inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i życzę miłej przygody przy tworzeniu literek :)

      Usuń
  6. O nowy klej - ależ on się szybko kończy :D:D
    Literka świetna, cukierkowa :) Myślę, że Julce bardzo się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano szybciuuteńko się kończy :) Nawet nie wiem kiedy, ale uwielbiam go :)Dzięki za miłe słowa.

      Usuń
    2. I ja go bardzo, bardzo polubiłam :)
      Ależ proszę bardzo :)

      Usuń
  7. Podoba się bardzo! :D A jako dodatek do pokoju na pewno fajnie się sprawdzi. Przy okazji literka przyda się do nauki alfabetu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Literka już wiem, że się spodobała i jest zamówienie na kolejne :)

      Usuń
  8. Literka świetna! Sama myślę nad produkcją jakiejś, ale skłaniam się bardziej ku szyciu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem dobra w wywijaniu szyciowych literek na drugą stronę :) Ale takie materiałowe też są super :)

      Usuń
  9. Pierwszy raz widzę takie cudo! Gratuluję pomysłu i wykonania :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Starałam się :)

      Usuń
  10. Super pomysł. Szukałam kiedyś inspiracji na zrobienie napisu z imieniem nad łóżeczko syna. Znalazłam pomysł idealny u Ciebie, mam jeszcze tydzień więc może zdążę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że mój pomysł jest inspiracją ;) Mam nadzieję że zdążysz :D Powodzenia!

      Usuń