piątek, 14 października 2016

5 pomysłów na jesienne dekoracje

Kochani no nie ma co ukrywać...złota, piękna i ciepła jesień chyba już nie nadejdzie choć cały czas mam nadzieję... Liście zamiast się mienić pięknymi kolorami zaczynają wszystkie całkiem się sypać. Eh.... :( Na chłodne wieczory pomaga już tylko kocyk, gorąca czekolada, a wizualnie wspomagam się jesiennymi dekoracjami. Dziś podpowiem Wam kilka propozycji na zatrzymanie złotej jesieni w naszych domach, a także które wprowadzą ciepły i przytulny nastrój :) Ciekawa jestem jak wyglądają Wasze domy jesienią? :) Jak poprawiacie sobie nastrój w te chłodne i szare wieczory ?

5 pomysłów na jesienne dekoracje

Jesienny wianek z materiału


Jesienny wianuszek z materiału możecie powiesić na drzwiach, na ścianie, gdziekolwiek... :)
Mój dodatkowo zmienia się za każdym razem gdy nadchodzi nowa pora roku lub święta, Twój również może za każdym razem być inny- wystarczy uszyć podstawę, a resztę dodatków możesz zmieniać dowolnie kiedy tylko ze chcesz :)

jesienny wianek z materiału DIY


 Bukiet z jesiennych liści


 Ta najpiękniejsza moim zdaniem dekoracja, najbardziej przybliżająca mi piękno jesiennej pory roku to jednocześnie najprostsze jesienne DIY, które możecie wykonać nawet razem z dziećmi :)
Wystarczy podczas spaceru zebrać trochę liści - najlepiej aby były różnokolorowe, wtedy bukiet jeszcze piękniejszy ! ♥

jesienny bukiet z liści

 Gałązkowe DIY


A przy okazji, gdy już nazbieracie trochę liścii, nazbierajcie również trochę gałązek, z którego powstanie gałązkowe DIY :) I wcale nie musi to być serduszko! Możecie z nich również wykonać gałązkowy wianuszek, na którym podobnie jak na tym z materiału, zawiesicie dowolne naturalne dekoracje - np. jarzębinę, szyszki, kasztany, żołędzie - wszystko to, co uda Wam się nazbierać na spacerze :)


dekoracja z gałązek

 Dynie z materiału


Dynie to bez dyskusji nie odłączny element jesiennych dekoracji, bez których sobie ich nie wyobrażam!
Mogą być naturalne, z masy solnej, z papieru, z materiału, ale muszą być :D W tym roku postawiłam na te z materiału, przy okazji podzieliłam się z wami 3-ema prostymi sposobami na ich uszycie. Jeśli jeszcze nie widzieliście to zapraszam :)

jak uszyć dynie z materiału

Nastrojowe świeczniki ze słoiczków


  Te nastrojowe świeczniki powstały z recyklingu słoiczków po koncentracie - wystarczyło trochę farby i woala :) Lampioniki niezwykle potrafią ocieplić domowe wnętrze i nadać niezwykły nastrój.
Jesteście ciekawi jak świecą wieczorkiem :)?


Świeczniki ze słoiczków po koncentracie

28 komentarzy:

  1. I Ciebie zawsze ciekawe rzeczy :) a z tych patyczkow fajny koszyk na owoce można zrobić, albo choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak to też dobry pomysł na wykorzystanie gałązek :)

      Usuń
  2. Takie własne dekoracje, czyli wykonane samemu, zawsze cieszą najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Liściowe róże też muszę koniecznie zrobić :)
    Fajne pomysły.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim znajomym te bukiety bardzooo się podobały :)Są pięknie :)

      Usuń
  4. Gałązkowe serce dla mnie jest nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne dekoracje :-) proste a jak się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace inspirujące, bardzo podobają mi się słoiczki, w moich kolorkach, też sobie takie zrobię. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To moje ulubione latarenki ;)

      Usuń
  7. A te patyczki się nie łamią? Czy wybierasz konkretne drzewo? Bo pomysł super! No i bukiet z liści! Zawsze będzie genialny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie łamią się ;) Zbieram to co pod nogami się znajdzie byleby było grubsze a nie takie cieniutkie ;)

      Usuń
  8. Gałązkowe serrducho piękne! :-) Z resztą wszystkie pomysły są super 200% DIY. Ostatnio mam manię zbierania małych jesiennych kolorowych listków. Zawsze chciałam zrobić swój zielnik z suszonymi roślinkami. Czy wyjdzie, zobaczymy :-)
    Ściskam! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt serduszko pięknie ale pracochłonne ;) I można się nieźle klejem poparzyć ;P Zielnik to świetny pomysł, uwielbiałam go robić do szkoły :D

      Usuń
  9. Jak zwykle Twoje dekoracje prezentują się świetnie :) Wianuszek z warkocza też już szyłam - ale taki bardziej wielosezonowy niż jesienny - i u mnie zmiana dekoracji niekoniecznie wchodzi w grę - a to widze fajny patent, muszę o tym pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widział Twój wianuszek jest równie śliczny ;) Fakt taki jednokolorowy daje mi większe możliwości ;) Założę się że już nie długo u Ciebie powstanie kolejny ;)

      Usuń
  10. Ja mam największą ochotę na liście - ale ciągle u mnie pada i nie mogę upolować takich pięknych kolorowych... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też ciężko znaleźć takie pięknie kolorowe...trzeba się było nieźle naszukać ;(

      Usuń
  11. Fajne jesienne dekoracje zwłaszcza dynie! Ja roku robię z moimi wnuczkami bukiety z liści. Uwielbiam jak Ty szyć, wić dekorować dom i ogród. Pozdrawiam serdecznie Sara i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za dobre słowa i za zaproszenie ;) Już odwiedzam ;)

      Usuń
  12. Piękne dekoracje! Serduszko z gałązek wygląda uroczo, bardzo ciekawy pomysł:) Zachwycił mnie Twój bukiet z liści - wspaniałe kolory. Ogromnie podobają mi się niezwykle fantazyjnie ułożone liście w środku bukietu, świetnie się prezentują, z pewnością wykorzystam ten patent na "podrasowanie" bukietu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Cieszę się że Cię zainspirowałam :)

      Usuń
  13. Bardzo ciekawe i pomysłowe dekoracje :) Kiedyś raz zrobiłam bałwanka na święta ze skarpetki i na tym zakończyłam :P Nie mam weny i czasu. Ale podeślę linka do bloga mojej mamie - pewnie się ucieszy bo ona bardzo często lubi coś zmieniać w mieszakniu, a tu znajdzie pełno pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ;) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam!

      Usuń