poniedziałek, 21 listopada 2016

Hot czy Not? - koszula z naszywkami DIY

Styl  lat 90' powrócił do mody, a wraz z nim kolorowe naszywki i piny. To co kiedyś zakrywało wyszarpane na podwórku dziury w jeansach  teraz powróciło do łask jako gorący trend modowy. Naszywki dostępne są praktycznie w każdej pasmanterii oraz sklepach internetowych, ich koszt jest nie duży a nie wielką ich ilością możesz odmienić zupełnie swoje ciuszki! Ale aplikacje to nie tylko szybki sposób na metamorfozę naszej garderoby, ale również nie zwykle prosty - zwłaszcza kiedy do wyboru mamy termo aplikacje. Jeansy, bluzy, bomberki, plecaki, koszule z naszywkami to absolutny hit, więc jeśli i Ty chcesz nadać drugie życie swoim ciuchom - naszywki w dłoń i do dzieła!


Termo naszywki zakupiłam w sklepie internetowym. Początkowo byłam pewna, że trzeba je będzie dodatkowo doszyć, jednakże prasowanki sprawdziły się idealnie - klej bardzo mocno trzyma aplikacje.


Przed zaprasowaniem naszywek najlepiej jest je wcześniej przypiąć szpilkami i przymierzyć koszulę, aby zobaczyć czy naszywki dobrze będą wyglądać w danym miejscu - ze swojego doświadczenia wiem, że po ubraniu na siebie koszuli, naszywki które wydawało się że będą ok, okazało się, że należało jeszcze sporo przesunąć.

jak naprasować termo naszywki

Pozostaw szpilki, aż do momentu pierwszego "złapania" kleju do tkaniny - w przeciwnym razie naszywka na bank przesunie się podczas prasowania - tym bardziej, że musisz to zrobić na stronie lewej tkaniny. 
Poniżej moje zestawienie przed i po - może różnica nie jest znaczna, ale koszula zdecydowanie nabrała charakteru ;)


I co sądzicie? Tak czy Nie dla naszywek?


jak przerobić białą koszulę





19 komentarzy:

  1. ale ekstra Ci to wyszło! :D super pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Zdjęcia co prawda trochę kiepskie bo niestety sama sobie nie dam rady robić, musialam wykorzystac męża, a jemu zdjęcia cos nie bardzo leżą :(

      Usuń
  2. Jak dla mnie hot :) Koszula zyskała drugie życie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba bo kojarzą mi się z klimatem retro i moimi ukochanymi latami 80-tymi :)
    Sama planuje minimalna przerubkę jednego swetra ale jeszcze nie znalazłam idealnego wzoru.
    Buziaki ślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę powodzenia przy przeróbce :) Dziękuje za miłe słowa :D

      Usuń
  4. Jaki ładny kolor szminki :) Naszywki... w sumie to mi nie przeszkadzają, na koszuli wyglądają ciekawie i fajnie :) na jeansach też - chociaż skusiłam się tylko na takie z dziurami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szminki tej na ustach? Moich :D ? :) Nie ważne której, ale dzięki! ;)

      Usuń
  5. Świetnie to wygląda, ja stosowałam naszywki na plecaki, tylko, że przypinałam je agrafkami. Ogólnie sporo metalu przypinałam do plecaków haha :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo metalu, ale to ciekawie zabrzmiało hihi ;d

      Usuń
  6. Fajny młodzieżowy look.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię takie naszywki - zawsze się bawię w takie rzeczy. Zwłaszcza jak mam plamę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam okazję pierwszy raz pobawić się naszywkami ;) I mogę śmiało powiedzieć, że to fajny patent, nie tylko na rozdarcia, plamy,ale również jako element dekoracyjny ;)

      Usuń
  8. Dla mnie hot! :-D Szukam naszywek kaktusów, żeglarskich itd. Super te usta i szminka ;-D
    Ściskam!
    Wera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzialam kaktusów pełno na allegro, jakies zeglarskie motywy tez by sie pewnie znalazły :D

      Usuń