wtorek, 29 listopada 2016

Jak zrobić choinkę z patyczków po lodach

Moi drodzy! Dziś podpowiadam Wam kolejny tani i szybki pomysł na zrobienie świątecznej choinki - tym razem z patyczków po lodach ;) Jeśli jesteście lodożercami z pewnością uzbieranie duuuuużej ilości patyczków nie będzie dla Was problemem, jeśli jednak za nimi nie przepadacie - popytajcie w sklepach, być może któryś z miłych sprzedawców odstąpi Wam "parę" patyczków, zwłaszcza w okresie zimowym, kiedy sprzedaż lodów jest znacznie niższa :) Możecie je zakupić również w sklepach internetowych - za około 200 szt patyczków zapłacicie mniej więcej 10 zł. A kiedy je już zdobędziecie....to zapraszam na króciutki tuto rial :)

jak zrobić choinkę z patyczków po lodach

Do zrobienia choinki potrzebne będą :

- papierowy stożek
- taśma dwustronna
- pistolet klejący na gorąco
- duuuża ilość patyczków po lodach

 co zrobić z patyczków po lodach

 Stożek obklejamy wokół taśmą dwustronną - nie musisz obklejać go w całości - wystarczy połowa wysokości patyczka.


Odklejamy pasek zabezpieczający klej i zaczynając od dołu stożka przyklejamy patyczki ściśle jeden obok drugiego najpierw pierwszy rząd....


I kolejne rzędy....


A powstałe ubytki zapełniamy kolejnymi patyczkami przyklejając je tym razem klejem na gorąco - zaczynamy znowu od dołu kierując się ku górze.


Na górę doklej gwiazdkę i gotowe ;)  Podoba Wam się ? 
A może macie inne ciekawe pomysły na wykorzystanie patyczków po lodach ? :)

prosta dekoracja świąteczna zrób to sam




choinka DIY w stylu skandynawskim

28 komentarzy:

  1. Swietny pomysl na wieczor z dziecmi:) z patyczkow mozna etykiety do rozsad tez zrobic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ;) No faktycznie pomysł z rozsadami równie świetny ;)

      Usuń
  2. Też takie robiłam kilka lat temu. Bardzo fajnie wyglądają.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne, proste i takie naturalne;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Lubię takie rozwiązania, nie trzeba znosić do domu wielkiej choinki i sprzątać igieł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo ... tama mega choinka z patyczków lekarskich byłaby super ;)

      Usuń
  4. Pomysł bardzo udany, pistolet masz jeszcze taki świeżutki, a ja już drugi dobijam.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i tu Cię mam! Pistolet był nowiutki ;D Hihihi ;D Zawsze używałam małego ale ciężko by mi dostac do niego wkłady dlatego kupiłam większy ;)

      Usuń
  5. Świetnie to wygląda, fajny pomysł. Bardzo mi się podobają tego typu choinki :). Niestety przez moje ostatnio sklejane latarenki cierpię teraz na deficyt patyczków. Muszę wdrożyć lody zamiast czekolady, to może uda mi się uzbierać patyczki przed Świętami ;). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam te latarenki są przecudowne, a pomysl genialny..to bedzie na pewno moje nastepne małe DIY z patyczków ♥

      Usuń
  6. Pomysłowa, na to bym nie wpadła :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie jak zwykle jakaś kolejna piękna inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Mozna to fajnie tez przerobic np. Na aniolka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry pomysł! Dziekuję za inspirację i za odwiedziny na blogu! :)

      Usuń
  9. Saro! Ty to jesteś chodząca kreatywność :) Jak patrze na ta choinkę, to mam wrażenie, że 'przyszła' z jakiegoś górskiego domku :) Nie wiem skąd to skojarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Hmmm ... może to z tej miłości mojej do gór ;)

      Usuń
  10. Bardzo ciekawy pomysł zarówno na choinkę, jak i na kreatywną zabawę z dzieckiem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Na pewno nie tuzinkowo i o to mi chodziło ;)

      Usuń
  12. Fajny pomysł, na ozdobę choinkową!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Taka moja radosna twórczość ;)

      Usuń
  13. Bardzo prosty ale jaki efektowny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń