środa, 9 listopada 2016

Półka ze skrzynki po owocach

Dzisiejszy post to tylko namiastka tego co chciałabym Wam pokazać w moim odnowionym przedpokoju, którego metamorfoza właściwie dobiega już końca :) Są wymarzone dodatki, w miarę spójne elementy, naprawdę staram się aby był dopracowany ;) A jego częścią jest skromna półeczka ze skrzynki owocach - pomysł stary jak świat, ale urzekł mnie swoją prostotą. A może Wy również w swoich domach odkryliście jakie możliwości daje skrzynka z warzywniaka ?

Półka ze skrzynki po owocach


Już raz mogliście zobaczyć jak przerobiłam skrzynki po owocach, które udało mi się wyrwać od Pani z warzywniaka :) Wtedy jeszcze nie miałam na nie konkretnego pomysłu :) Do odświeżenia skrzyneczki tym razem również użyłam emalii alkidowej do drewna.

jak przerobić skrzynkę po owocach

metamorfoza skrzynki po owocach

Co prawda moja skrzynka nie jest skrzynką z prawdziwego zdarzenia - ciężka i super stabilna - bo jest ze zwykłej sklejki...ale na małe pierdołki do przedpokoju nadała się idealnie. Aby ją zawiesić wystarczyły kołki i małe śruby, które z łatwością wkręciłam śrubokrętem.

co zrobić ze skrzynki po warzywach

Dziurki w skamieniałej ścianie już były wywiercone, bo przecież wcześniej wisiał tu hand made'owy wieszak na odzież wierzchnią - to było jedno z moich pierwszych DIY - teraz nie mogę już patrzeć na ten wieszak, taki mi się wydaje ohydny!!! Wystarczyło tylko dopasować do nich odpowiedniej szerokości skrzyneczkę :)

dekoracje w stylu skandynawski loft,

W chwili obecnej na półeczce tymczasowo dumnie prezentują się moje domki z papieru oraz literka ze sznurka. Literka oczywiście zdążyła już przy moich szybkich rączkach przejść kolejną metamorfozę - widzicie różnicę prawda? :)

dekoracyjne domki z papieru

W półeczce sprytnie wydzieliłam miejsce na mini wieszaczki, na których zawiesiłam klucze.



A te urocze metalowe kuleczki w kolorze różowego złota zakupiłam niedawno w supermarkecie Biedronka za jedyne 17,99 zł :)   Idealnie pasują do zegara, który jeśli śledzicie mojego Fanpage'a  z pewnością już widzieliście, a jeśli nie to koniecznie tam zajrzyjcie! :) Jakie one są śliiiiczne ♥







Teraz w naszym przedpokoju jest "ciepło" i panuje przytulny nastrój :) Metalowe lampeczki naprawdę nadały mu uroku :)
Już nie długo pochwalę Wam się metamorfozą przedpokoju, a tym czasem Jak Wam się spodobała część mojej małej aranżacji ? Skrzyneczka  w tym miejscu sprawdziła się naprawdę świetnie. A może Wy również wykorzystaliście w swoich domach skrzynkę po owocach? Ciekawa jestem Waszych pomysłów :)




22 komentarze:

  1. Ale ekstra to wszystko wygląda! Skrzynka + lampki i jeszcze te domki robią klimat, wygląda to bardzo przytulnie. :)
    Nie próbowałam przerabiać skrzynek, bo niestety nie udało mi się żadnej dorwać, żebym mogła ją sobie przerobić, ale teraz wiem, że chcę! ;D

    PS W sobotę zapraszam Cię na AKCJĘ:REPERACJĘ na Adzikowego fejsbuszka. I ja chcę tam zobaczyć Twoją skrzynkową metamorfozę, bo jest po prostu świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, mam nadzieję że nie zapomnę :D Dziękuję za miłe słowa ! :*

      Usuń
  2. Mam taką skrzynkę w domu, trzymam ją żeby wykorzystać na tarasie. Nie wiem jeszcze tylko co z niej zrobię, ale zainspirowałaś mnie. Bardzo klimatyczna ta półeczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Mam nadzieję, że podzielisz się wkrótce swoim pomysłem na wykorzystanie skrzyneczki ;)

      Usuń
  3. Świetnie to wykombinowałaś. Prezentuje się bowiem naprawdę fajnie. Cudna dekoracja i jakże praktyczna :))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zauroczona tą moją kompozycją ;)Dziękuję :)

      Usuń
  4. Powiem Ci Saro, że te skrzynki ogólnie są brzydkie, a Ty ją odczarowałaś :) Niby tylko pomalowałaś, ale dodatkami sprawiłaś, że wygląda bardzo ładnie, a dodatkowo jest praktyczna :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) No faktycznie, dodatki grają tu główną rolę ;)

      Usuń
  5. Bardzo pomysłowa i świetnie wygląda :)
    Pozdrawiam weekendowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej,
    Półeczka świetna, sama posiadam kilka "odnowionych" skrzynek po owocach:)
    a te lampki idealnie pasują do wnętrza;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie sie prezentuje ta skrzynko-polka i świetny pomysł z wieszaczkami na klucze, w zakamarku, nie rzucają sie w oczy a są pod ręka! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie pod ręką, a tak to każde z nich walało się gdzieś indziej i nigdy nie wiedzialam gdzie są klucze ;)

      Usuń
  8. ekstra! te zkiedyś mysłałam o wykorzystaniu takiej skrzynki tylko w odwrotny sposób! super pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ja zastanawiam się aktualnie nad taką samą do łazienki, ale nie wiem czy do wilgotnego pomieszczenia to dobry pomysł :/

      Usuń
  9. O WOW!
    EFEKT WIELKIEGO WOW osiągnięty !!
    Extra pomysł!
    Taki proste DIY a jakie efektowne! :)
    zaczarowałaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam gdzie mozna kupic takie ladne lampki ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale klimatycznie... :-) uwielbiam takie ciepłe światło lampek i półmrok :-) Fajny pomysł ze skrzynką, aleja to wole te "papierowe półki", białe z ikea :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm....papierowe półki ? Nie kojarzę ;D Podrzuć linka chętnie zobaczę :D

      Usuń