czwartek, 15 grudnia 2016

Minimalistyczny wianek świąteczny

Jeśli jeszcze nie przygotowaliście żadnych świątecznych dekoracji i nie ma cie na nie zupelnie czasu to ten post jest właśnie dla Was! Bo dzisiaj robimy ekspresową dekorację, którą wykonacie przy pełnej mobilizacji nawet w pół godziny ; ) Potrzebne będą zaledwie gałązki, żyłka i parę szyszek, a więc wybieramy się na spacer i do roboty bo święta już tuż tuż! :D

prosta i szybka dekoracja świąteczna


Do wykonania wianuszka możecie wykorzystać gałązki nazbierane na spacerze, ale możecie również kupić gotowe gałązki już pomalowane w kwiaciarni - za pęczek zapłacicie około 5 zł.


Z gałązek uformujcie w miarę zgrabne koło, gałązki możecie związać żyłką lub wtapiającą się w kolor gałązek nitką - ja częściowo wykorzystałam żyłkę oraz cieniutki drucik.


Do gotowego wianuszka możecie dowiesić co tylko Wam się wymarzy, ja postawiłam na prostotę - szyszki na czerwonej wstążeczce + lampki ledowe, który nadały klimatyczny nastrój :)


Prosto, ale mam nadzieję że Wam się spodoba ;)
Jeszcze tylko tydzień do świąt, ach ten czas tak szybko leci...a Czy u Was w domu czuć już świąteczny klimat?




 jak zrobić świąteczny wianek na drzwi z gałązek

wianek na drzwi z gałązek

minimalistyczny wianuszek


27 komentarzy:

  1. Minimalistyczna, ale uroczy, szczególnie taki podświetlony :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, taki podswietlony faktycznie bardzo klimatyczny :)

      Usuń
  2. Dzięki za świetny pomysł, pięknie wygląda. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki! W sumie mógłby byc troszkę podrasowany jeszcze, ale juz brakło czasu i elementów :)

      Usuń
  3. Przy małym nakładzie czasu i środków wyczarowałaś śliczny akcent świąteczny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na "surową" dekorcję świąteczną. Chętnie zrobię taki do domu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog z wieloma ciekawymi pomysłami. Dziękuję, że tak pięknie się nimi dzielisz i ciepło Cię pozdrawiam :-)Oczywiście wiankiem jestem zachwycona, bo sama jestem na etapie wykorzystania gałązek brzozowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa i za odwiedziny na blogu :)

      Usuń
  6. Super :) Bardzo mi się pdooba taki prosty wianek :)
    Rozglądałam się za giętkimi gałązkami i nawet takie znalazłam, ale ludzie strasznie krzywo na mnie patrzą, jak zrywam gałęzie, albo inne rzeczy pod ich oknami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihih, dzięki ;) Pod oknami to może nie zbieraj bo takich co na "służby specjalne" zadzwonią to nie brakuje ;)

      Usuń
    2. Dzwonić to może nie będą, ale wiązankę z okna mogę usłyszeć :P

      Usuń
  7. Ale fajny....gałęzi Ci u mnie na ogrodzie dostatek...chyba w weekend skuszę się zrobić takie mini wianuszki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Takie mini tez będą super wyglądac :)

      Usuń
  8. Uwielbiam dodatki z szyszkami - świetnie to wygląda! BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosty a jaki efektowny! Trzeba wybrać się do lasu albo chociażby do parku ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Z darów lasu można zrobić prawdziwe cuda :)

      Usuń
  10. Piękny wianuszek :-) Uwielbiam kolory czerwieni na święta :-) To jest chyba taki typowy kolor.. Z lampeczkami wygląda przepięknie :-) Sprytnie schowałaś włącznik, albo jestem ślepa bo go nie widzę:-D
    Ściskam! :-)
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest przeźroczysty i nie duży, wiec go nie widać :) Ukryłam go pod gałązkami :)

      Usuń
  11. minimalistyczny ale ma swój urok

    OdpowiedzUsuń
  12. Podświetlony wyglada ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń