poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Wielkanocne jajo ze sznurka

Wielkanocne jajo to mix tego wszystkiego co znajdziecie u mnie na blogu ... w głównych rolach znajdzie się uwielbiane przeze mnie sznurek jutowy, drewno i tkanina. Święta tuż tuż, jak wyglądają Wasze przygotowania ? - na finiszu,  czy czekacie na ostateczną ostateczność ? :) Oj no dobrze, porządki porządkami, przysmaczki przysmakami, ale jeśli nie macie jeszcze pomysłu na świąteczną dekorację to chętnie Wam podpowiem :)


Pierwszy krok : robimy sznurkowe jajo - w innym poście pokazywałam Wam już jak zrobić kule ze sznurka - instrukcja wykonania jest dokładnie tam sama


Kolejny krok : w dobrze wyschniętym jaju ostrożnie wycinamy nożyczkami otwór - to od Was zależy jak duży on będzie.


 Przyklejamy jajo do plastra wyciętego drzewa - już raz je wykorzystałam w formie drewnianych podkładek.  Równie dobrze możecie zastąpić plaster czymkolwiek innym co tylko przyjdzie Wam do głowy.


 A teraz puszczamy wodze fantazji i dekorujemy jajo ;) Ja wykorzystałam do tego piórka, pisanki i zajączka z materiału - klikajcie w link, a tam znajdziecie  darmowy wykrój do pobrania :)

jak zrobić wielkanocną dekorację






Wielkanocne jajo ze sznurka



40 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł - to jajko wygląda rewelacyjnie :) Bardzo mi się podoba :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł :) Podoba mi się wybór sznurka, dodaje taki naturalny wdzięk. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna ozdoba! Podziwiam Twój talent i świetne pomysły. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wyszło rewelacyjnie. Ogromne brawa za super pomysł :))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. To bardzo ciekawa praca. Ujmuje wręcz delikatnością, klimatem i ta lekkość .... Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł, bardzo oryginalny. Zastanawiam się nad zakupem gotowych dekoracji, niestety mam bardzo słabą rękę do takich rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku w ogóle zrezygnowałam z dekoracji, wszystkie moje prace rozdałam ;)

      Usuń
  7. Super:)
    Zdrowych i spokojnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to jajo wyszło :) i w sumie jak zmienisz dekorację w środku, może stać przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał, jestem pod wrażeniem Twojej kreatywności:) Piękna i niezwykle oryginalna dekoracja:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te jaja są świetne, też je kiedyś robiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super. W zeszłym roku próbowałam robić takie jajo większe, ale z kordonka. Niestety nie wyszło. Za to Twoje jest piękne :) Lubię takie dekoracje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie wyszło :) Może za słaby klej :) ? Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dokładnie, za bardzo rozcieńczyłam klej, poza tym kordonek był zbyt cienki na takie duże jajo. Nie byłam zadowolona z efektu ;)Pozdrowionka

      Usuń
    3. Następnym razem na pewno pójdzie Ci lepiej! :)

      Usuń
  12. Prześliczna dekoracja! Spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych życzę! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie życzę Ci Wesołych Świąt!

      Usuń
  13. Pomysł cudny, wykonanie jeszcze lepsze, a efekt wow :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna dekoracja!

    Wszystkiego co najlepsze, najwspanialsze i najpiękniejsze, a przede wszystkim zdrówka, spokoju, miłości i radości dla Ciebie i Twoich bliskich.

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna dekoracja! Pomysł na wnętrze jaja bardzo fajny :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń