wtorek, 13 czerwca 2017

3 pomysły na papier pakowy

Jeśli jeszcze nie zapakowaliście prezentów na Dzień Ojca to ten wpis jest wprost idealny dla Was. Znajdziecie w nim 3 proste pomysły na ozdobienie papieru pakowego. Będzie prosto, szybko i ekologicznie, a wszystko za sprawą przedmiotów, które na pewno znajdziecie w swoich domach.


Wzór 1 - na folię bąbelkową

Na dowolnej wielkości nakrętkę ( użyłam takiej po kawie rozpuszczalnej ) nałóż kawałek folii bąbelkowej
i zabezpiecz ją gumkami recepturkami, aby nie przesuwała się.


 Przy pomocy pędzla nałóż farbę na folię, za każdym razem gdy będziesz odbijać wzór na papierze.
To od Ciebie zależy jak bardzo będzie on wyrazisty.


 Wzorem możesz pokryć cały papier lub tylko jego fragmenty.

jak zrobić wzór na papierze pakowym








Wzór 2 - na gumki recepturki

Nałóż w dowolny sposób gumki recepturki na jakikolwiek element - ważne aby był płaski
Możesz zabezpieczyć go dodatkowo kawałkiem folii lub woreczkiem śniadaniowym


 Pokryj gumki farbą, a następnie przyłóż do papieru i dociśnij.


 jak ozdobić szary papier pakowy

 pomysły na papier pakowy
 



Wzór 3 - na klej z pistoletu

Na jakimkolwiek płaskim elemencie utwórz dowolny wzór, równomiernie wyciskając klej na gorąco
- ja wykorzystałam do tego drewniane klocki dla dzieci


Na klej nałóż farbę i dociskając do papieru odbij wzór na papierze - aby grafika dobrze się odbiła,
 klej musi być nałożony równomiernie.




 Moim zdecydowanym faworytem jest sposób z wykorzystaniu folii bąbelkowej, a Twoim :) ?


14 komentarzy:

  1. Dla mnie szary papier jest fajny sam w sobie. Przewiazany aksamitna kokarda robi wrażenie :) do pakowania można jeszcze wykorzystać kawałki materiałów i biały papier śniadaniowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez chyba najbardziej podoba się w wersji "nude" :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne pomysły :) Świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kropeczki to mój faworyt :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wersja z folią bąbelkową rewelacyjna! :)
    Świetne pomysły kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne pomysły! :D Ten z folią bąbelkową zaskoczył mnie najbardziej, ale i najbardziej mi się spodobał. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również! Bardzo fajnie to wyszło ;)

      Usuń
  6. Kupuję w całości Twoje pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł z wykorzystaniem folii bąbelkowej bardzo oryginalny! :)

    OdpowiedzUsuń