19 września 2018

DIY : Szyjemy pluszowego misia

Pamiętacie pluszowego misia z zimowego szala? W dzisiejszym poście powtórka z rozrywki :) Idzie jesień, uwielbiam tę porę roku m.in dlatego, że to czas porządkowania tego co schomikuje się w ciągu roku, a zgromadzonych materiałów mam niestety całe mnóstwo, a najlepsze - co się dopiero pozbędę niektórych, to przybywają kolejne...i wszystko byłoby fajnie, pomysłów mam mnóstwo na ich wykorzystanie, tylko z czasem kiepsko, ojjj bardzo kiepsko, a ja już nie mam gdzie tego trzymać :D Właściwie to coraz bliżej jestem stwierdzenia, że moje dziecię jest tzw. "hajnidem" czyli High Need Baby - do tych z Was, którzy nie poznali się bliżej z tym pojęciem odsyłam do ciekawego artykułu w linku ;) Ale nie o tym post, a o misiu, który swoją pluszową mocą może czasem poskromić niejednego "hajnisia" :)

jak uszyć misia



Pluszaka uszyłam na podstawie własnego szablonu wg którego raz już uszyłam misia z zimowego futrzanego szala. W linku znajdziecie przydatny wykrój.  Jego uszycie jest naprawdę proste, możecie wykonać je również bez problemu ręcznie, a jako materiał wykorzystać wysłużony już sweter, pled itp. byleby o gęstym splocie. 

Kilka zdjęć nowego przytulaska i lecę dalej, bo czas goni. Pa Pa !! :)

DIY : Szyjemy misia

zabawki dla dzieci DIY

jak uszyć pluszową zabawkę


how to sew a teddy bear

13 komentarzy: