16 listopada 2017

Świąteczne ozdoby z drewna

Do ubierania choinki jeszcze daleko, ale już powoli zaczynam obmyślać świąteczny wystrój w naszym domku. W tym roku chciałabym postawić na minimalizm i naturalność. Brokatowe, kolorowe bombki zamienię na proste krążki z drewna, które upiększyłam dzięki mojej wypalarce do drewna - pierwsze efekty pracy z tym narzędziem mogliście obejrzeć już w innym poście. Fantastyczny przedmiot, dzięki któremu można wyczarować naprawdę piękne i niepowtarzalne dekoracje. Zobaczcie co tym razem wyszło spod wypalarki :)

dekoracyjne krążki drewniane

Z krążków pozbyłam się kory, która odpadała i kruszyła się
Każdy z plasterków przeszlifowałam papierem ściernym


Plasterki gotowe to można zabierać się do pracy - to narzędzie wyjątkowo uczy cierpliwości i wymaga precyzji 
- drżące ręce nie wskazane :)

wypalanie grafiki w drewnie

wypalarka do drewna

 Udekorowane plasterki zabezpieczyłam akrylowym bezbarwnym lakierem. 
Teraz już tylko czekać kiedy będę je mogła zawiesić :)
A Wy jaki macie plan dekoracyjny na te święta?

drewniane plasterki na choinkę



 



naturalne dekoracje na choinke,


27 komentarzy:

  1. Wyjątkowe, śliczne, naturalne, podziwiam pomysł! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja uwielbiam brokat i światełka... niech się świeci i brokaci!
    Chociaż ten drewniany minimalizm też mi się podoba...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł :-) Muszę podpytać Połówkę czy aby nie potrzebuje takiego gadżetu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nie drogi, a naprawdę sie przydaje, tym bardziej ze to wypalarka i lutownica w jednym :)

      Usuń
  4. Przepiękne są te ozdoby :) Rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszły niesamowite ozdoby. Pamiętam takie wypalarki z dzieciństwa. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno kiedyś tym dzieci pracowały na technice w szkole :) Nie wiem, nie znam takich czasów :)

      Usuń
  6. Oryginalna dekoracja zrobił WOW na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! Bardzo mi się podobają te ozdoby, a że jestem fanką drewna to już szczególnie mi przypadły do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci sie spodobały :) Może sama sobie takie sprawisz

      Usuń
    2. Nie mam drewienek, ale jak tylko kiedyś takie upoluję to będę wiedziała co z nimi zrobic:)

      Usuń
  8. Są przepiekne i jakże oryginalne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękne :) ale mi chyba brak do tego talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Talent to nie wszystko, bardziej stawiałabym tu na cierpliwość i koncentrację :P

      Usuń
  10. Trochę się narobiłaś! Pięknie wyszły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawąchałam się palonego drewienka :) W domu pachniało mi jak w bacówce :D

      Usuń
  11. Są fantastyczne !
    Podoba mi się wypalanie w drewnie - przyznam się że wypalarka leży u mnie od roku i jeszcze jej nie użyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żartujesz??? to musisz koniecznie wypróbować, to wciąga! :)

      Usuń