04 kwietnia 2017

Wielkanocne Trio

Zajączki to nie odłączny symbol Świąt Wielkanocnych, który pomimo swojej symboliki, większości kojarzy się jedynie z tzw. "prezentem na zajączka". Dlatego dziś mam dla Was ciekawy pomysł na upominek dla tych, którzy zawitają w Waszych domach na Święta. W poście znajdziecie wykrój do pobrania. Możecie bawić się tkaninami, kolorami, dodatkami, ja np. tym roku uszyłam wielkanocne trio, czyli kropki - kreski - krata, do wyboru do koloru :) Takie małe kolorowe zajączki czekające na gości  na pewno będą dla nich miłą niespodzianką :)

Jak uszyć wielkanocne zajączki

Poniżej znajdziecie przydatny do uszycia zajączków wykrój.

P.S. Jeśli korzystasz z mojego tutorialu to bardzo mi miło :)
Jednak pamiętaj, aby wzór / schemat używać tylko do celów własnych (wykrój nie jest na sprzedaż, również nie korzystaj z niego w celu sprzedaży uszytych przez siebie prac).  Jeśli zechcesz się pochwalić swoją pracą uszytą na użytek własny publicznie, podaj proszę link do wykroju/szablonu, z którego u mnie korzystałaś/eś :)


W dalszych krokach należy postępować dokładnie tak, jak to robiłam przy szyciu wielkanocnej gąski


Zajączki mogą być fajnym i ciekawym upominkiem świątecznym, wystarczy że zamiast serduszek doszyjesz na brzuszku małą kieszonkę.  Do środka kieszonki włóż małą słodycz, a zajączka połóż albo postaw każdemu z gości przy jego miejscu na stole, to będzie na pewno miła niespodzianka ;)

wielkanocny zając DIY

dekoracja wielkanocna z materiału

19 komentarzy:

  1. Śliczne zajączki i proste do wykonania 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne króliczki! :-) Z tą kieszonką (np.na słodkiego cukierka) bardzo fajny pomysł :-) U mnie nigdy na Wielkanoc nie było prezentów.. jedyne co dostawałam to......wodą lany poniedziałek :-D Tym razem uzbroję się i zamknę drzwi na klucz! :-D
    Wiosenne pozdrowienia,
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja nie lubię lanego poniedziałku... u nas dostawało się woreczkiem napełnionym wodą, które zrzucany z okna wysokiego bloku, albo wodą z wiaderka oczywiście lana z balkonu ... masakra... :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne zajączki. Takie słodkie i sympatyczne zwierzątka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te zajączki....pewnie będziemy próbować zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentują :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne. Jutro bede robila. Moze dam radę. Pozdrawiam. I gratuluje wszystkich pomyslow.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy te zwierzątka po wypelnieniu kulka same stoją ?

    OdpowiedzUsuń