13 listopada 2018

Dekoracyjny renifer DIY

Z nadmiarem wolnego czasu w Kąciku w dalszym ciągu "jak kot napłakał", ale  zdarzają się chwile kiedy na szczęście uda się jeszcze coś kreatywnego stworzyć. Jako, że wszystkie prace muszę robić na raty, to w ten sposób czas świąteczny zbliża się do mnie coraz szybciej - ruszyłam więc jakiś czas temu już z "produkcją" świątecznych dekoracji,a dzisiaj możecie zobaczyć jedną z nich. Oprócz uwielbianych przeze mnie skrzatów, pokochałam i renifery. Uszytek jak zwykle z recyklingu niepotrzebnych szmatek i szmateczek i powiem wiem, że muszę się czasem nieźle nagłowić, żeby połączyć jedno z drugim i z tych wszystkich dynksów zrobić coś z niczego. Chyba muszę się w końcu wyspać! :) - yhym, nie ma mowy! High Need Baby skutecznie mi na to jeszcze dłuuugo nie pozwoli :)


dekoracyjny renifer z materiału


Renifer powstał z pozyskanych resztek filcu, pluszu itd. itp, czyli wszystko na "przyda się" :)
Wykrój własny kombinowany, zresztą wcale jakiś skomplikowany nie jest. 

jak uszyć renifera

Opierałam się na bazie wykroju świątecznego renifera , który uszyłam w poprzednim roku ---> w linku znajdziecie zarówno szablon jak i krótki opis jak go wykonać. Zmodyfikowałam rogi, a ciałko tym razem zrobiłam na stożku.


Reniferka ubrałam w buty, rękawiczki i stylowy komplet w norweskie wzory :)

jak zrobić dekoracyjnego renifera

Ręce i nogi wypełniłam kulką silikonową - nogi delikatnie, aby mogły swobodnie zwisać.


Oczy zrobione z pomponików. Wszystkie elementy połączyłam ze sobą w całości klejem na gorąco.
A teraz parę fotek :) Ciekawa jestem czy Was też już opanował szał świątecznych dekoracji ?? :)



świąteczny renifer ozdobny


 how to sew a decorative christmas reindeer

8 komentarzy:

  1. Prześliczny reniferek :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szału jeszcze nie ma, ale...Święta Bożego Narodzenia mają w sobie jakąś magię...magię dekorowania;)
    Piękny ten reniferek!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez specjalnie nic nie szykuje bo przechodze z bobo ząbkowanie, ale cos tam sie uda uszyc czasem :)

      Usuń