24 marca 2019

Mini sowa na szydełku

Jakoś tak wiosennie zrobiło się na blogu :) Na kwiecistej gałęzi przysiadła słodka sówka ♥ Polubiłam szydełkowanie takich maluchów:) (---> zobaczcie też mini misia na szydełku ) - są poręczne, dziecko chętniej się nimi bawi, bo łatwiej złapać je w rączkę, dodatkowym plusem jest fakt, że łatwiej zabrać ze sobą na spacer nawet całą gromadkę takich maskotek. Zawsze gdy jedziemy na dłuższą wycieczkę zabieramy małe misiaczki i gdy zaczyna wiać nudą przydają się w sam raz.

Mini sowa na szydełku

 
Sówkę zrobiłam szydełkiem nr 4, schemat własny kombinowany. 
Z braku włóczki w odpowiadającym mi kolorze, łapki i dziubek zrobiłam tymczasowo z filcu. 
 


Słodka sówka ma ok. 8 cm. Już chyba wiem co będzie dziergane następne w kolejce, ale powiem Wam jedno - odkąd nauczyłam się szydełkować to głowa mi pęka od pomysłów. Najczęściej zaczynam kilka rzeczy na raz, bo nie mogę się zdecydować co zacząć pierwsze.

Tak czy inaczej, o maszynie do szycia też ciągle myślę i pamiętam! 
Już nie długo będą kolejne "szyciowe" posty :)

zabawki dla dzieci DIY,

jak zrobić sowę na szydełku

zabawki na szydełku

 

dekoracje dziecięce zrób to sam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz