22 lipca 2020

Dziecięce szorty z marszczoną talią

Szczęśliwa jestem, że w tym roku nie doznaliśmy jeszcze tropikalnych upałów jakie miały miejsce w poprzednim roku. Jestem pełna nadziei, że choć tym razem lato będzie łaskawsze. W tym sezonie z różnych wględów nie zaszalałam jeśli chodzi o odszycie letniej garderoby. Kilka dziecięcych sztuk powstało tylko z związku z wyrośnięciem pociechy z ciuszków. Szafa powiększyła się miedzy innymi o te proste szorty z niezwykle dziewczęcą falbanką w pasie. Wykrój oparty jest na zwykłych leginsach z doszytym szerokim pasem, który tworzy jednocześnie falbankę i tunel na gumę.

jak uszyć spodenki z falbanką

Spodenki z falbanką w pasie mogliście zobaczyć już w innym moim wpisie  ---> zerknijcie na te damskie szorty marszczoną talią, które uszyłam dla siebie w poprzednim roku. Uwielbiam zastosowanie gumki w pasie w dziecięcych ubrankach. Dzięki gumie są niezwykle wygodne i zawsze dobrze leżą. Te zapinane na guziki często uwierają i są bardzo niekomfortowe zwłaszcza dla maluszków.


szorty z marszczoną talią DIY,

 Spodenki uszyłam z elastycznej tkaniny, dzięki czemu ładnie się układają i nigdzie nie uwierają, a
tkaninę pozyskałam z jednej z moich nieużywanych już bluzek, więc kolejny raz nic się nie zmarnowało :)


dziecięce spodenki marszczone w pasie

jak uszyć dziewczęce spodenki

how to sew girl shorts

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz