22 marca 2021

Dzianinowy komplet dziewczęcy

Bardzo lubię kiedy zakupiony materiał jest wykorzystany totalnie w całości. Często jednak resztki, które zostają po właściwym szyciu są zbyt małe lub na tyle "nie wymiarowe", że ciężko z nich coś poskładać. Tym razem udało mi się z pozostałości po ostatnich projektach uszyć dziecięcy komplet. Z małych kawałków białego punto udało mi się złożyć prostą dziecięca bluzę, z obniżoną linią ramion, której rękawy wykończyłam białą bawełnianą koronką. Z kolei resztki bordowej sweterkowej dzianiny wykorzystałam na uszycie prostej i wygodnej spódniczki. W związku, iż kawałki dzianin były różnej wielkości, nie posłużyłam się tym razem żadnych wykrojem, a materiały kroiłam "od ręki".

 dziecięcy komplet z dzianiny

jak uszyć dziecięcą bluzę



spódniczka z dzianiny sweterkowej

jak uszyć dzieciecą spódniczkę

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz