30 sierpnia 2021

Moja Piękna Osobista - Bella

Inspiracją do tej sesji zdjęciowej tym razem był dla mnie film Disneya "Piękna i Bestia". Kultowa scena taneczna z sali balowej i piękna suknia Belli, którą niejedna dziewczynka pragnęła mieć, to był główny motyw mojej pracy nie tylko fotograficznej, ale również szyciowej. Tę piękną kreację na podobieństwo sukienki Belli uszyłam z trzech metrów satyny w kolorze złota. Sporo czasu zeszło mi na przygotowanie "gorsetu", który wg własnego wykroju odszyłam na próbnej tkaninie i dopasowywałam bezpośrednio na dość ruchliwej modelce. Jego środkową część przestębnowałam kilkadziesiąt razy i ręcznie marszczyłam rząd po rzędzie każdą z nitek. Górna część sukienki jest w całości podwójnie odszyta dzięki czemu wszystkie szwy - nawet szwy rękawów, są ukryte i nie drapią. Dół sukienki to trzy warstwy tkaniny wykrojone z koła, które od spodu utrzymywała halka uszyta ze sztywnego tiulu. Uzupełnieniem stylizacji jest mała schrunchie uszyta z tej samej tkaniny co sukienka, zdobiąca skromną, ale elegancką fryzurę małej modelki. Sesję zrealizowaliśmy w okolicach pięknego pałacu, niestety ten dzień według prognoz miał być deszczowy. Zaryzykowaliśmy i po dojechaniu na miejsce dosłownie w pół godziny rozpadało się okropnie, ale na szczęście w tym krótkim czasie udało się zrobić kilka fajnych zdjęć.

jak uszyć sukienkę balową

suknia z Pięknej i Bestii

sukienka z bajki Piękna i Bestia

jak uszyć sukienkę balową

sukienka Belli






4 komentarze:

  1. Piękna kreacja i piękna modelka. Zjawiskowe zdjęcia. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kreacja i piękna modelka. Zjawiskowe zdjęcia. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kreacja i piękna modelka. Zjawiskowe zdjęcia. Brawo!

    OdpowiedzUsuń