środa, 3 maja 2017

Pani Króliczek - tutorial + wykrój

Pani Króliczek powstała w odpowiedzi na Kaczkę Dziwaczkę. Uszyłam ją z resztek tego samego sweterka - materiał ten, aż prosił się o jakiegoś kolejnego pluszaczka. Zresztą to nie pierwszy raz kiedy z części mojej garderoby powstała przytulanka - pamiętacie jeszcze misia z zimowego szala? Teraz będzie miał jeszcze jedną koleżankę :) W poście znajdziecie przydatny tutorial wraz z szablonem przydatne do uszycia króliczka, więc zapraszam!

Pani Króliczek - tutorial + wykrój

 Krok pierwszy pobierz szablon : )

 jak uszyć pluszowego króliczka - wykrój

Tkaninę złóż prawą stroną do prawej, szablon przenieś na materiał i zszyj poszczególne części ręcznie lub na maszynie - na razie bez główki! Pamiętaj aby przy każdym z elementów pozostawić niewielki otwór na wywinięcie. Wytnij elementy pozostawiając 1 cm zapasu.


 Królicze uszy przewróć na drugą stronę. Aby zszyć głowę musimy wszyć w nią uszy, w tym celu złóż prawą stroną do prawej części głowy, a pomiędzy nie umieść wywinięte uszy w taki sposób, aby ich krawędzie łączyły się z krawędziami części głowy i zszyj jak na rysunku pozostawiając otwór na wywinięcie.


 Teraz możesz doszyć buźkę i oczy - ja wykorzystałam do tego czarną mulinę i koraliki


 Wszystkie części możesz teraz wypchać wkładem do poduszek ( lub innym półproduktem nadającym się do wypychania maskotek), pozaszywać i złączyć ze sobą w jedną całość.


 Możesz ubrać swojego króliczka - ja uszyłam swojemu T-shirt i ogrodniczki :)


A o to przedstawiam Wam Panią Króliczkową w swojej całej okazałości :)

dziecięce dekoracje

dziecięce zabawki dla dzieci DIY



 

jak uszyć pluszowego króliczka - wykrój

10 komentarzy:

  1. Prześliczny króliczek! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Rewelacyjny króliczek <3 A wykrój chętnie może wykorzystam, żeby uszyć króliczka dla synka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja pomysłowość nie zna granic ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, ze granic nie ma...ale coraz częściej pojawia się leń ;)

      Usuń