21 maja 2018

Mała Pani Marynarz - jak uszyć bloomersy?

No i jest! W końcu kolejny wpis, już myślałam że znów utknę w miejscu :) Ale wykaraskałam się jakoś na szybko z domowych obowiązków i maszyna znowu ruszyła :) Dzisiaj chwalę się banalnym, ale pierwszym zestawem dla małej damy. Będzie mała Pani Marynarz, a że mama już też sprawiła sobie podobne ciuszki, więc będą dwie damy w stylu marine :)

jak uszyć spodenki baggy


Wykrój banalny, ale mój własny w oparciu o nasze inne ciuszki.  Według podobnego schematu dawno dawnooo temuuuuu uszyłam kiedyś pierwsze " spodnie " dla siebie - haremki DIY. Prosty i wygodny krój typu baggy, w pasie oraz w nogawkach wystarczyło podwinąć materiał i przeszyć.  W pasie oczywiście wciągnełam gumę.

jak uszyć spodenki baggy

Przez sam wzór na spodenkach już dzieje się dużo, dlatego darowałam sobie falbanki, zdobienia i inne dodatki. 
Ale żeby spodenki wyglądały bardziej dziewczęco postanowiłam nadać nogawkom lekko pofalowany kształt, 
w czym pomogła mi gumko-nitka :)

 jak uszyć spodenki dla dzieci

 Do spodenek dołączyła, co by ostatecznie moją małą dziewczynę nikt jednak za chłopca nie wziął :) 
Teraz już nie będzie wątpliwości :)


Wkrótce mam nadzieję będę miała dla Was trochę mniej postów " szyciowych",
 a więcej uwielbianych przeze mnie przeróbek graciarskich. 
Wyczekujcie nowych wpisów ! :*

 odzież dziecięca w stylu marynistycznym

7 komentarzy:

  1. Ale słodkie:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja Mała na pewno wygląda w tym uroczo :)
    Ja ostatnio nie potrafię dobrać się do maszyny... omijam szerokim łukiem, a powinnam usiąść i zacząć szyć... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona cały czas jest urocza ♥ :) Odpal tą maszynę bo się zakurzy :D

      Usuń
  3. Śliczny komplecik z tą opaseczką!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo słodkie są takie malutkie ubranka!!

    OdpowiedzUsuń