28 października 2016

Jak ozdobić butelki na Halloween

W natłoku obowiązków zdążyłam przygotować dla Was jeszcze jeden Halloweenowy post tym razem "straszna" dekoracja dla dorosłych - chociaż można by tu polemizować, w zależności od zawartości buteleczek :) Bardzo szybki pomysł na udekorowanie trunków i innych napojów podanych na Halloweenowym przyjęciu, który uda wam się zrobić w kilka minut, a efekt na pewno będzie mile zaskakujący :) Świeża Wampirza Krew, Virus Zombie, Śmiertelna Trucizna, a może Sok z Żuka?  Jakie etykiety z chęcią byście wybrali na swój Halloweenowy stół ? :)



Do wykonania tej Halloweenowej dekoracji potrzebujesz:

- butelek ( zawartość butelki pozostaje w waszej kwestii ;P )
- opcjonalnie kawałek sznurka i papieru pakowego
 - klej magiczny ( lub inny zwykły klej )
- etykiety na butelki
- nożyczki

Te piękne, mroczne etykiety do pobrania za darmo znajdziesz tu :)
Niestety kiedy w domu brak kolorowego tuszu w drukarce, trzeba sobie poradzić inaczej :) 
Wybrane etykiety pokolorowałam po swojemu markerami, w tej wersji chyba nawet bardziej mi się podobają :)
 

Gotowe etykiety naklej na butelki - ja użyłam kleju magicznego,
ale możesz wykorzystać każdy inny dobry klej


Jeśli chcesz, opcjonalnie ze sznurka i wyciętego z papieru pakowego okrągłego kawałka, możesz zrobić " kapturki" na butelki - możesz również pominąć ten krok. Do dekoracji użyłam także zwykłej waty kosmetycznej, z której zrobiłam prowizoryczną pajęczynę :)


Gotowe buteleczki postaw na przyjęciu Halloweenowym,
a te na pewno zrobią furorę wśród znajomych :)

dekoracyjne butelki halloweenowe

butelki z trucizną halloween


halloweenowe dekoracje na stół

etykiety na butelki halloween

18 komentarzy:

  1. Ty to masz pomysły! Rewelacja ! Pozdrawiam 🎃

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że szykuje się halloweenowe szaleństwo :) I krew do kieliszków będzie lana ;)
    Fajne naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne! Tworzą naprawdę halloweenowy klimat! Że też sama na to nie wpadłam! Tymczaasem zapraszam Cię serdecznie w poniedziałek (31.10) do mnie na FP, gdzie odbędzie się Halloweenowe Link Party. Będziesz mogła podzielić się z innymi tym wpisem:). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurde, dobre!... i nie mówię tu o zawartości butelek. :-D Niezły pomysł na etykiety :-))
    Pozdrawiam cieplutko,
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, zwartość pozostawmy niewiadomą :) Dzięki! Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Świetny patent! Zabieram pomysł ze sobą :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny pomysł! Szybko i efektownie! Nawet w ostatniej chwili można takie cuda wymyślić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt faktem to bardzo szybki pomysł, jeszcze szybszy jeśli w domu posiada się drukarkę ;)

      Usuń
    2. To prawda! Takie pomysły są najlepsze. :)

      Usuń