08 lutego 2019

Uszyłam Smoka Edzia

Nigdy nie pochwalałam sadzania małego dziecka przed telewizorem, dawania do ręki tableta, telefonu itp.... Sama uważałam, że dłuuuugo nie będę tego robić. Zdarzyły się jednak w naszym życiu takie sytuacje, że w chwili całkowitej bezradności sięgnęłam po bajki, ale jeśli już to nie byle jakie. Piosenki Smoka Edzia odkryliśmy całkiem przypadkiem i bardzo je polubiliśmy. Teledyski są przyjazne dla oka, miłe dla ucha głosy i zabawne postacie.  Gdy nasza mała słucha piosenek, śmieszne kiwa główką jakby chciała tańczyć/rapować - zabawnie to wygląda. Kiedy pomyślałam, że może mieć swojego przyjaciela z bajki na wyciągnięcie ręki od razu zabrałam się do roboty - nie żałuję,ani pomysłu, ani jej miny kiedy go dostała :)

jak uszyć smoka Edzio


Na uszycie smoka poświęciłam swoje dwie polarowe bluzy - kolorystyka idealnie dopasowana, na dodatek miły w dotyku polar. Pozostałe elementy również wykonałam z resztek polarowych materiałów. Wykrój  własny.


 Zszywanie i przyszywanie tych małych elementów było dla mnie katorgą, zwlekałam z tym jak nigdy. 
Moje dziecko odpowiednio zmotywowało mnie jednak do działania :)


  Niestety na szycie smoka nie miałam zbyt wiele czasu, szył się praktycznie w biegu i mam świadomość,
 że niektóre elementy nadawałoby się poprawić.  Tak czy inaczej jestem dumna z tego projektu :) 
Moje dziecko pokochało go jeszcze bardziej, trzymając go za łapkę, wędruje z nim po całym mieszkaniu, 
a najbardziej śmieszy mnie kiedy próbuje powiedzieć coś w stylu  "Edzi " :D

A Wam jak się podoba nasz Edzik? :)


 

uszyłam smoka edzia

6 komentarzy:

  1. Cześć,
    Wow! No ja się nie dziwię, że dziecko się zakochało w nowym pluszaku. Wygląda rewelacyjnie :D
    No i jest malutki, bo polarowy :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jest przeszczęśliwe i już planuje kolejny uszytek dla niej! Dla niej to radość, a dla mnie wyzwanie ;P

      Usuń
  2. Świetny!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, mam pytanie jak zostały zrobione oczka? Zainspirowałam się i chciałabym takiego odszyć ręcznie :-) jest świetny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń