19 grudnia 2019

Stolik z drewnianego plastra DIY

W dzisiejszym poście muszę pochwalić się Wam co dostałam w tym roku " pod choinkę" - bo to również rękodzieło, tyle że tym razem nie moje wykonanie. Własnoręcznie wykonany przez mojego męża stolik z plastra drewna, który bardzo chciałam mieć. Stoliczek jest niewielki o średnicy ok. 60 cm i strasznie żałuję, że nie ma jeszcze jednego - niższego do kompletu, który mogłabym wsunąć pod spód, ale i tak jestem bardzo zadowolona. Prezent otrzymany trochę wcześniej, ale to tylko dlatego, że sama ciut, ale tylko ciut musiałam przyczynić się do jego wykończenia ...

stolik z plastra drewna

Stoliczek został wyszlifowany i pokryty kilkoma warstwami akrylowego lakieru bezbarwnego, dzięki czemu jest gładziutki
i zabezpieczony przed szkodliwymi czynnikami - tym razem postawiłam na Hartzlack Akryl - jest bezzapachowy, super trwały, ekologiczny i bezpieczny przy zastosowaniu nawet na zabawkach dziecięcych.
 
jak zrobić drewniany stolik

okrągły stolik z drewna

Nogi stolika wykonane są z metalowych rurek zespawanych w trójnóg i przykręconych do podstawy. 
Pomalowałam je moją ulubioną emalią alkidową do metalu - teraz są w czarnym matowym kolorze.

drewniany stolik DIY

Podczas suszenia drzewa, plaster pękł w jednym miejsu, ale to zupełnie mi nie przeszkadza,
wręcz przeciwnie nadaje mu uroku :)  Nie ma co więcej pisać, stolik po prostu jest piękny, naturalny, taki jak chciałam ♥

Ciekawa jestem jakie są Wasze wymarzone gwiazdkowe prezenty
- zdradźcie w komentarzach ! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz