26 grudnia 2019

Misiaczek pluszaczek z włóczki Velvet

Bardzo lubię obdarowywać bliskich ręcznie robionymi przez siebie prezentami. Sama również lubię takie prezenty dostawać ( zobaczcie co dostałam ---> / stolik z plastra drewna / ) dlatego w tym roku  postanowiłam sama zrobić dla naszej gwiazdy prezent " pod choinkę". Ten mały gagatek prawie już dwulatek w dalszym ciągu ma dość poważne problemy ze snem nocnym, a my cały czas szukamy przyczyny z marnymi skutkami. Pomyślałam że przytulanka może ukoi jakoś nerwowy charakterek i pomoże spokojnie spać w nocy ale niestety prezent zupełnie nie wypalił : /

jak zrobić misia na szydełku

 Misia wyszydełkowałam mięciutką i milutką w dotyku włóczką Velvet,
w kolorze idealnym na pluszowego misia. Schemat własny, jak zawsze kombinowany, na bieżąco pruje
i zmieniam kształt poszczególnych części, aż osiągnę zadowalający efekt.

miś z włóczki velvet

Głowa, tułów i nóżki zrobione są w całości. 
Uszy, pyszczek i rączki doszyte.

pluszowy miś na szydełku

Nosek oraz brwi wyszyłam muliną, 
oczy to przyszyte ozdobne akrylowe kamienie w czarnym kolorze.


Wydawałoby się, że ten przesłodki, przeuroczy i mięciusieńki  misiaczek pluszaczek zostanie pokochany od razu przez małe dziecię ( która jest fanką wszystkich misiów i misiuniów) i będzie najulubieńszą maskotką na świecie no i fakt, tylko mi się tak wydawało, bo po odpakowaniu prezentu miś poleciał od razu w przysłowiowy kąt. 

Zdziwiona, z wybałuszonymi oczami nie powiedziałam nic.
Trudno, przeczekam wszystko, czasową nietolerancję misia, nieprzespane noce itd. itp .... :)

crochet teddy bear

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz