20 stycznia 2020

Na powitanie noworodka

W ubiegłym roku miałam małe postanowienie, które dziś śmiało mogę powiedzieć, że w 100% zrealizowałam. Nauczyłam się Szydełkować. Cieszy mnie również fakt, że szydełkowanie opanowałam na tyle dobrze, że praktycznie wcale nie korzystam z gotowych schematów - dziergam z głowy, trochę tak jak podpowiada mi intuicja, trochę "na pałę", pruję i dziergam i zaś pruję i dziergam, ale na końcu widać oczekiwany efekt. Gdyby nie skrupulatna nauka to do dziś nadal narzekałabym, że nie potrafię tego robić, ale bardzo bym chciała. W tym poście nie będę się zbyt długo rozpisywać. Po prostu pokaże Wam szydełkowy zestaw, który miałam okazję wykonać na przywitanie małego człowieczka. Zarówno buciki jak i ośmiorniczka zostały zrobione zostały półsłupkami na podstawie własnego kombinowanego schematu.

 komplet na szydełku dla dziecka

szydełkowy zestaw dla noworodka

jak zrobić buciki na szydełku

zabawki na szydełku dla dzieci

komplet na szydełku dla dziecka

4 komentarze: