19 lutego 2020

Biała sukienka

W dzisiejszym poście biała dziewczęca sukienka z przepięknej mięsistej dzianiny, którą uszyłam na jedną z rodzinnych uroczystości. Ten materiał jest tak cudowny w dotyku, że po prostu musiałam go mieć! Wykrój na sukienkę to ten sam, który wykorzystałam do uszycia świątecznej sukienki w kratkę, z drobnymi modyfikacjami. Materiał jest na tyle elastyczny, że dekolt bez problemu przechodzi przez głowę, dlatego tym razem zrezygnowałam z zapięcia na guziki. Jako że sukienka jest bez wzoru i dość prosta w swej formie, urozmaiciłam jej przód ozdobnymi falbankami, które znalazły się również przy rękawach. Wyszło skromnie, ale szykownie, co sądzicie ? :)



jak uszyć sukienkę z falbankami

biała sukienka z falbankami

 jak uszyć dziewczęcą sukienkę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz